نوشته شده توسط : اهوراوب

به طور خلاصه، ریمپ ایسیو (Remap ECU) تنطیماتی نرم افزاری است که به جای نرم افزار موجود روی  ECU خودرو قرار می گیرد. ریمپ، خودرو را برای رسیدن به حداکثر راندمان آماده می کند یا اگر تنظیمات ایسیو ما آسیب دیده باشد به این صورت می توانیم آن را مجدد تنظیم کنیم.

ریمپ می تواند خودرو را با شرایط آب و هوایی منطقه و کیفیت سوخت کشورهای مختلف سازگار کند.

ریمپ کردن یا تقویت نرم افزاری ایسیو، بر خلاف اذهان عمومی نه تنها به موتور خودرو آسیب نمی زند بلکه عمر موتور را افزایش می دهد، این افزایش عمر سبب بیرون آمدن خودرو از ”فشار” در شرایط مختلف می گردد.

ایسیو خودرو قابلیت بهره وری از 60 الی 70 درصدی از موتور شما را دارا است، که با ریمپ کردن استاندارد و مناسب، این توان به 80 الی 90 درصد افزایش پیدا می کند و باعث می شود موتور در حالت فشار، پاشش سوخت بیش از حد برای به جلو راندن خودرو انجام نداده و موتور با نفس بیشتری که از ریمپ بدست آورده کار کند.

در نهایت عمر موتور بیشتر و در نتیجه حرکت خودرو روان تر می گردد. البته لازم به ذکر است که اگر ریمپ کردن توسط متخصص صورت نگیرد می تواند برای موتور نیز آسیب زا شود.

 

 

ریمپ ایسیو – پژو 207

خودرو پژو 207 که در واقع اتومبیل فیس لیفت شده پژو 206 می باشد ، یکی از گزینه های مناسب برای ریمپ ایسیو است . در ریمپ ایسیو 207 ، بدون اینکه قطعه باز و یا تعویض شود و صرفا با برنامه ریزی ایسیو خودرو ، اقدام به ارتقا عملکرد خودرو می نماییم.

به عنوان مثال صفر تا 100 پژو 207 معمولا بین 12 الی 13 ثانیه (میانگین 12.6 ثانیه) می باشد که بستگی به مدل و نوع ایسیو 207 و سراشیبی و دست فرمان راننده متفاوت است. اما با ریمپ کردن این خودرو می توان این 13 ثانیه را حتی تا 10 ثانیه کاهش داد. و شتاب بیشتری به خودرو بخشید.

توانمند کردن پژو 207 با ریمپ کردن ایسیو
  1. افزایش سرعت و قدرت 207
  2. افزایش سرعت و شتاب 207
  3. کاهش دمای کارکرد فن
  4. رفع کپ حین حرکت 207
  5. برداشتن کاتاف (حذف محدودیت دور موتور) – (مخصوص ماشین های دنده ای)
  6. کاهش مصرف سوخت
  7. حذف لرزش خودرو در حالت درجا (حالت سلو)

پیش تر به طور پراکنده به بعضی از مشکلات و ایرادات برنامه های ایسیو خودرو در حالت عادی پرداختیم، اما خوب است به عنوان نکته پایانی، یکی دیگر از فوایدی که ریمپ کردن می تواند برای ما به بار بیاورد را با ذکر مثال عددی مشخص تر کنیم.

معمولا پژو های 207 از تنبلی نسبی برخوردار هستند. به این معنا که زمانی که دور موتور کمتر از 1000 و یا بیشتر از 5000 است؛ افت توان را می توان در این ماشین مشاهده کرد. با ریمپ کردن ایسیو خودرو می توان این موضوع را اصلاح کرد.

ادامه مطلب: ریمپ جدیدترین مدل ایسیو پژو 207

مطالب پیشنهادی: دستگاه تستر ایسیو چگونه کار می کند؟

خدمات و محصولات کارایدک

دیاگ | کامپیتور پراید | کامپیوتر سمند | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02136617625

09027007427



:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , ایسیو , ایسیو زیمنس , ایسیو کروز , تعمیر کامپیوتر خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سیستم الکترونیکی ماشین از قطعات مختلفی تشکیل شده است. یکی از این قطعات ایسیو یا کامپیوتر ماشین است. این قطعه مانند دیگر قطعات ماشین نیازمند تعمیر است. عیب یابی این دستگاه از طریق دیاگ یا دستگاه تستر صورت می گیرد و سپس توسط فرد متخصص برای تعمیر آن اقدام می شود. در این مقاله قصد داریم تا درباره جدیدترین ایسیو پژو 207 صحبت کنیم.

نکته دیگر که حائز اهمیت است این است که بیشتر دستگاه های ما نیازمند پیشرفته تر شدن هستند. البته این امر با گذر زمان و پیشرفت نظریات علمی نیز خود به خود صورت می گیرد. ایسیو نیز از این مورد جدا نیست. ریمپ ایسیو در تعمیر و پیشرفت ایسیو به ما کمک می کند.

 

ایسیو چیست؟

ECU قطعه الکترونیکی – کامپیوتری است که در اواسط قرن 20 به دلیل مشکلات محیط زیستی (آلودگی هوا) در صنعت خودروسازی رواج یافت و به مرور زمان در واحد های مختلف ماشین مورد استفاده قرار گرفت.

وظیفه اصلی این قطعه دریافت و نمایش اطلاعات مهمی به راننده خودرو است تا او را از وضعیت اتومبیل با خبر کند به عبارتی دیگر کنترل بخشی از عملکرد خودرو، توسط سنسور ها و دیگر قسمت های این قطعه صورت می گیرد.

البته این قطعه مانند دیگر قطعات نیز دچار عیب و مشکلاتی می شود که می توان این عیوب را به دو دوسته سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم بندی کرد.

ایراد و آسیب در اجزای کامپیوتر خودرو موجب عملکرد نامطلوب قطعات خودرو می گردد. روشن نشدن موتور اتومبیل، کمتر شدن و به حداقل رسیدن قدرت موتور ماشین، ارتعاشات شدید در موتور خودرو، روشن شدن چراغ چک موتور از عمده علایم خرابی ECU می باشد.

خود این علائم می توانند از پی مواردی که در ادامه شرح داده می شوند پدید آمده باشند؛ جداکردن کابل باتری زمان روشن بودن ماشین، مرطوب شدن و خوردگی ایسیو، دستکاری نمودن پین های ایسیو، ماشین را اشتباه باتری به باتری کردن، مطمئن شدن از وجود برق در سر باتری توسط روشی غیر استاندارد از جمله این موارد است. البته به هر شکل دیگر نیز ایسیو ما ضعیف یا آسیب ببیند به درستی کار نخواهد کرد.

پس این قطعه می تواند دچار آسیب گردد و از این جهت نیاز به تعمیرات پیدا کند. به دلیل اینکه این قطعه از قطعات نیمه حیاتی ماشین است، تعمیر کردن آن، اهمیت دو چندان پیدا می کند. و علاوه بر تعمیرات، موضوع پیشرفته تر کردن این قطعه از دیگر موضوعات است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

رفع مشکل ایسیو به چه صورت مناسب است؟

بهتر است که رفع مشکلات ایسیو توسط متخصص صورت گیرد. اما یک سری از آسان ترین و کم هزینه ترین راه ها برای تعمیر ایسیو عبارت اند از؛ استفاده از دیاگ، استفاده از تستر ایسیو و ریمپ کردن ایسیو است. در ادامه این مقال قصد داریم به بررسی ریمپ کردن و به صورت جزئی تر ریمپ کردن خودرو 207 بپردازیم.

ادامه مطلب: ریمپ جدیدترین مدل ایسیو پژو 207

مطالب پیشنهادی: دستگاه تستر ایسیو چگونه کار می کند؟

خدمات و محصولات کارایدک

دیاگ | کامپیتور پراید | کامپیوتر سمند | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02136617625

09027007427



:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , ایسیو , ایسیو زیمنس , ایسیو کروز , تعمیر کامپیوتر خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

2. پرهیز از دستکاری کردن خودرو

بهتر است موجودی تجهیزات خودرو را مطابق تنظیمات کارخانه نگه دارید و فقط با مشورت، آن را اصلاح کنید. یکی از بد ترین کارهایی که می توان برای اکثر خودرو های مبتنی بر ECU انجام داد، اصلاح آن است.

بیشتر خودرو های تولیدی در شرایط موجود در بهترین حالت خود هستند و ارتقاء برخی از قطعات، یک گزینه غیر ضروری است. اگرچه، این بستگی به این دارد که چه قسمتی اصلاح شود و این یک کار دشوار است.

از آن جایی که ECU به برنامه ‌ای متصل است که همه عملکرد های خودرو را تنظیم و کنترل می ‌کند، منطقی است که قبل از نصب یا ارتقا هر قطعه با متخصصان مجرب مشورت کرده و از آن ها راهنمایی بخواهید.

3. تمام قطعات را در صورت نیاز تعویض کنید

وقتی صداهایی غیر عادی می شنوید و رفتار غیر معمول در حین رانندگی توجه شما را جلب می کند، بهتر است آن را بررسی کنید تا ببینید آیا نیاز به تعویض قطعه وجود دارد یا خیر.

معمولاً توصیه می شود قطعاتی از مجموعه چرخ و تعلیق را تعویض کنید زیرا از مشکلات بعدی جلوگیری می کند. وقتی لنت ترمز تقریباً خالی است، به روتور گاز می زند و باعث خراش می شود که شما را متحمل هزینه های اضافی خواهد کرد.

همین امر در مورد تسمه های محرک، بلبرینگ و سایر قطعات روی موتور نیز صدق می کند! تعویض قطعات خراب ماشین در مواردی می تواند شما را از تعمیر کامپیوتر خودرو بی نیاز کند.

4. عادات رانندگی بد را کنار گذاشته و با ماشین خود به خوبی رفتار کنید

خودرو های مدرن امروزی، وسایل نقلیه کارآمدی هستند و بهترین نمونه ‌های پیشرفت خودرو به حساب می آیند. اما آن ها باید به درستی رانده شوند؛ نه آهسته و نه خیلی سریع؛ راندن یک ماشین معمولی مانند ماشین مسابقه می تواند خودروی شما را فرسوده و عمر مفید آن را کوتاه کند.

دانستن چگونگی افزایش طول عمر خودرو های مبتنی بر ایسیو مهم است و رانندگی صحیح یکی از این راه ها است. با توجه به قیمت ایسیو ممکن است هزینه زیادی برای خرید ایسیو پرداخته باشید، لذا نگهداری درست از آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

5. مخزن سوخت را حداقل تا نیمه پر نگه دارید

سوخت یکی از مهمترین نیاز های خودرو است. بهترین راه برای حصول اطمینان از احتراق مناسب و سوختن سوخت، دریافت مناسب است. بنابراین، تقریباً نیمه پر نگه داشتن باک و اجتناب از تغذیه خودرو با سوخت ته نشین، بهترین راه برای صرفه جویی در فیلتر و خطوط سوخت است.

قرار دادن سوخت کم تر از یک چهارم باعث ایجاد رسوبات شده که می تواند باعث گرفتگی شود. همچنین استفاده از سوخت توصیه شده بهتر از هر چیز دیگری است.

بررسی تمام موارد مورد نیاز برای افزایش طول عمر خودروهای مبتنی بر ECU اعم از ایسیو زیمنس یا ایسیو کروز، یک فرآیند طولانی است. اما، نگه داشتن همه چیز در شرایط کارکرد ایده آل با کنترل بهینه ECU یک اقدام حیاتی است.

جلوگیری از احتراق بیش از حد، حفظ عملکرد خوب قطعه برای جلوگیری از آسیب به ECU و مواردی از این دست، همه در مورد افزایش عمر مفید و بیشتر خودرو های مبتنی بر ECU مهم هستند. در صورت بروز هرگونه مشکل، هرچه سریع تر در جهت رفع آن اقدام کنید.

تعمیر ایسیو معمولاً با دیاگ زدن و به کمک دستگاه دیاگ انجام می پذیرد. ما در کارایدک، شما را در این امر یاری خواهیم کرد.

 

ادامه مطلب: 5 توصیه برای نگهداری بهتر از ایسیو

مطالب پیشنهادی: دستگاه تستر ایسیو چگونه کار می کند؟

خدمات و محصولات کارایدک

دیاگ | کامپیتور پراید | کامپیوتر سمند | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02136617625

09027007427

 



:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , تعمیر کامپیوتر خودرو , ایسیو کروز , دیاگ اوتل ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

5 نکته مهم در نگهداری بهتر از ایسیو خودرو که باید بدانید در این مقاله آورده شده است. خودرو های مدرن بیش از هر زمان دیگری نیاز به توجه دارند! این مقاله را بخوانید تا نکات مفیدی برای کارکرد طولانی مدت خودروی خود بدانید. اکثر خودرو ها به هر طریقی ECU نصب کرده اند.

هیچ چیز نمی تواند جلوی آینده را بگیرد و از آنجایی که ایسیو ها بسیاری از جنبه های عملکرد خودرو را در اختیار می گیرند، اکنون مهم است که بدانیم چگونه عمر مفید خودرو های مبتنی بر ایسیو را افزایش دهیم. بسیاری از رانندگان، تاثیر ECU بر ویژگی های خودرو را نمی دانند به همین علت نگهداری بهتر از ایسیو را در دستور کار خود قرار می دهند.

اما، هنگامی که چیزی خراب شود، می توان احساس کرد که ECU چقدر مرتبط است! این یک واقعیت است که خودرو های مبتنی بر ایسیو، به دلیل عملکرد داخلی که از نزدیک کنترل می شود، کارآمد و دقیق هستند.

 

نکات اساسی مربوط به استفاده از ECU خودرو

برخی اقدامات عملی وجود دارد که باید انجام شود و مهم است که به طور کامل انجام شوند. این قوانین اساسی مربوط به استفاده و نگهداری بهتر از ایسیو خودرو است.

  1. کامپیوتر خودرو ، دستگاه های کامپیوتری حساسی هستند که نیاز به توجه بیشتری دارند.
  2. ایسیو بر خلاف اکثر اجزای خودرو، وقتی آسیب ببیند می تواند جدی تر از چیزی باشد که به نظر می رسد.
  3. خراب بودن ایسیو یک ماشین می تواند علت آتش سوزی ناقص و مصرف سوخت بد باشد.
  4. گاهی اوقات تعمیرات فقط باید توسط تکنسین های ماهر انجام شود، نه مکانیک معمولی خودرو بدون ابزار مورد نیاز. برای این منظور می توانید به مراکز خدمات تعمیر ایسیو کارایدک مراجعه نمایید.
  5. مشکلات کوچکی که برای ایسیو رخ خواهند داد، ممکن است بر هر سیستم دیگری نیز تأثیر بگذارند.

1. تعمیر و نگهداری باید منظم باشد

برنامه تعمیر کامپیوتر خودرو و نگهداری و چکاپ ها را رعایت کنید تا خودرو در شرایط کارکرد مطلوب حفظ شود. اکثر خودرو ها برای کارکرد و رانندگی طولانی مدت ساخته شده اند، اما خودروهای مبتنی بر کامپیوتر خودرو، نیاز به نگهداری و بررسی منظم دارند.

خودرو های گران قیمت به تعمیر و نگهداری و تعویض قطعات خودرو نیاز دارند تا آن را در شرایط کارکرد مطلوب و ایده آل نگه دارند. از آن جایی که اکثر خودرو های مبتنی بر ECU به چکاپ منظم نیاز دارند، تعمیر ایسیو خودرو خود را به هیچ وجه به تعویق نیندازید.

به دلیل حساسیت ECS و سنسور های آن که ممکن است تحت تأثیر گرمای بیش از حد قرار گیرند، نقاط تماس و سایر سیم های اتصال باید بررسی شوند، زیرا ممکن است در گرمای بیش از حد خراب شوند. همچنین، بررسی و نگهداری اجزای مورد نیاز، یک وظیفه مهم است.

ادامه مطلب: 5 توصیه برای نگهداری بهتر از ایسیو

مطالب پیشنهادی: دستگاه تستر ایسیو چگونه کار می کند؟

خدمات و محصولات کارایدک

دیاگ | کامپیتور پراید | کامپیوتر سمند | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02136617625

09027007427

 



:: برچسب‌ها: دستگاه دیاک , تعمیر کامپیوتر خودرو , کامپیوتر خودرو , دیاگ , نرم افزار خودرو , تعمیر ایسیو , ایسیو ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود کامپیتر خودرو(ECU) معیوب یا سوخته داشته باشید. ما در کارایدک می‌توانیم با آزمایش ECU قبل از صرف هزینه ‌های کار تشخیصی و سنسور ها، در وقت و هزینه شما صرفه‌ جویی کنیم و پس از آن اقدام به تعمیر ایسیو یا کامپیوتر خودرو کنیم. در این مقاله راهنمای مفیدی برای تعیین این که آیا ECU معیوب یا سوخته دارید و یا به عبارتی دیگر، علائم سوختن ecu 206 آورده شده است.

تعمیر ECU خودرو معمولاً با استفاده از دستگاه دیاگ انجام می شود. هم چنین جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه دیاگ نیز می توانید با کارشناسان کارایدک تماس بگیرید.

رایج ترین علائم یک ECU سوخته

 
  • بررسی کنید چراغ موتور پس از تنظیم مجدد روشن بماند.
  • خاموش شدن موتور بدون دلیل.
  • آسیب آب یا آسیب آتش سوزی در ECU.
  • از دست دادن ظاهری جرقه.
  • از دست دادن ظاهری پالس تزریق یا پمپ سوخت.
  • مشکلات شروع متناوب.
  • گرمای بیش از حد ECU.
  • ایسیو دارای پین های شکسته است.
  • از دست دادن ارتباط بین ECU و اسکنر.
  • یک خطای جمع کنترل حافظه ماژول کنترل.

بسیاری از علائم دیگر ممکن است رخ دهد که می تواند به شدت منجر به خرابی کامپیوتر پژو 206 شود، مانند کار نامنظم، توقف، وضعیت بد در حال اجرا، مصرف بیش از حد سوخت و غیره.

 

تعمیر کامپیوتر خودرو سوخته 206

 
  • جهت تعمیر ایسیو سوخته 206 توصیه می کنیم موارد زیر را آزمایش یا جایگزین کنید:
    • کویل های جرقه زنی یا ماژول جرقه زنی
    • رله DME یا رله اصلی
    • شمع های معیوب
    • انژکتورهای سوخت
    • شیرهای کنترل بیکار
    • سنسورهای مرجع TDC و RPM
    • دبی هوا یا دبی سنج جرمی
    • سنسور موقعیت دریچه گاز
    • منبع تغذیه

ادامه مطلب: علائم سوختن ecu 206

مطالب پیشنهادی: دستگاه تستر ایسیو چگونه کار می کند؟

خدمات و محصولات کارایدک

دیاگ | کامپیتور پراید | کامپیوتر سمند | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02136617625

09027007427



:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , تعمیر کامپیوتر خودرو , ایسیو , ایسیو زیمنس ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

علائم سوختن ایسیو زیمنس را می شناسید؟ برای رفع این مشکل چه باید کرد؟ تا کنون، شرکت های مختلفی در سراسر دنیا نسبت به ساخت ایسیو گام برداشته اند.

از جمله بهترین تولید کنندگان کامپیوتر خودرو می توان به شرکت زیمنس آلمان اشاره کرد که ایسیو های با کیفیت مناسب انواع خودرو ها را تهیه و تولید می کند. ورود ایسیو زیمنس به خودروهای ایرانی همزمان با سال 1384 شمسی است.

نخستین بار از ایسیو زیمنس بر روی خودروی پراید استفاده شد. طولی نکشید که شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا از ایسیو زیمنس در سایر خودروهای خود نیز استفاده کردند.

به این ترتیب، ایسیو زیمنس در کنار ایسیو کروز به پرکاربرد ترین انواع ایسیو در بین خودروهای ایرانی تبدیل شدند. از انواع ایسیو زیمنس می توان به ایسیو زیمنس معمولی، بایفیول، VDO، Continental و CIM اشاره کرد.

نقش ایسیو در خودرو چیست؟

واحد کنترل موتور (ECU) همچنین به عنوان ماژول کنترل موتور (ECM) شناخته می شود. ایسیو، یک ماژول الکترونیکی یا وسیله ای است که عملکرد موتور را در خودرو حفظ و کنترل می کند.

ECM، داده ‌ها را از برخی قطعات الکترونیکی و حسگر های خودرو دریافت کرده و از آن داده ‌ها برای کنترل موتور خودرو استفاده می ‌کند.

به همین دلیل است که اگر کامپیوتر خودرو شما خراب شود، بر عملکرد کل خودرو تأثیر می گذارد. لذا هرچه سریع تر باید نسبت به تعمیر ایسیو خودرو اقدام کنید.


علائم سوختن ایسیو زیمنس

وقتی واحد کنترل موتور خودرو (ECU) شما خراب است، چراغ چک موتور را در ماشین خود، روشن خواهید دید. عملکرد ضعیف موتور و گرمای بیش از حد ECU نیز نشان دهنده معیوب بودن ایسیو زیمنس است.

از طریق تجزیه و تحلیل مکانیکی و برخی از تجربیات مهندسی سازنده، می توان به برخی از رایج ترین علائمی دست یافت که به شما در تشخیص علائم سوختن ایسیو زیمنس کمک می کند.

ادامه مطلب: علائم سوختن ایسیو زیمنس

مطالب پیشنهادی: دستگاه تستر ایسیو چگونه کار می کند؟

خدمات و محصولات کارایدک

دیاگ | کامپیتور پراید | کامپیوتر سمند | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02136617625

09027007427



:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , تعمیر ایسیو زیمنس , ایسیو زیمنس , کامپیوتر خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

با تشخیص اشتباه نوع ایسیو چه مشکلاتی برای خودرو پیش خواهد آمد. شاید این مورد خیلی کم اتفاق بیافتد اما چیزی که مشخص است این مورد است که امکان اتفاق افتادن هر حادثه ای برای ایسیو خودرو وجود دارد.

ایجاد اختلال در ایسیو خودرو

این واضح است زمانی که شما تعمیر ایسیو خودرو را اشتباهی انجام بدهید عملکرد ایسیو را دچار مشکل می کنید و خب در این صورت مشخص است که شرایط عادی ایسیو به هم میرزید.

سوال اینجاست که تعمیرکار تشخیص اشتباه نوع ایسیو را انجام داد و ایسیو دچار اختلال شد چه علائمی که ما را متوجه اختلال ایسیو کند. موارد که در زیر به آن اشاره می کنیم را مطالعه کنید:

خودرو روشن نمی شود

چراغ چک خودرو روشن و خاموش می شود 

ضعف در عملکرد خودرو با تشخیص اشتباه ایسیو

برای مثال امکان دارد مصرف سوخت یا راندمان خودرو بالا برود. اگر به یک تعمیرکار حرفه ای مراجعه کنید و درباره ی مصرف سوخت بالای خودرو بگویید صد در صد به شما خواهد گفت که مشکل از ایسیو خودرو شما می باشد.

 

ادامه مطلب: مشکلات تشخیص اشتباه نوع ایسیو

مطالب پیشنهادی: دستگاه تستر ایسیو چگونه کار می کند؟

خدمات و محصولات کارایدک

دیاگ | کامپیتور پراید | کامپیوتر سمند | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02136617625

09027007427



:: برچسب‌ها: مشکلات تشخیص اشتباه نوع ایسیو , کامپیوتر خودرو , ایسیو , تعمیر ایسیو خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب
عملکرد دستگاه تستر ایسیو به چه صورت است و چه کمکی به تعمیرکار در تعمیر ایسیو می کند؟ در ادامه پس از توضیحات و آشنایی ابتدایی با ایسیو، به راه های کلی تعمیر ایسیو اشاره کرده و با نگاهی عمیق تر به دستگاه تستر ایسیو، به آشنایی با این دست موضوعات خواهیم پرداخت.
 
مهم ترین وظیفه هر ایسیو
کامپیوتر خودرو یا ایسیو قطعه ای الکترونیکی است که وظیفه اش کنترل و هماهنگی بخش های مختلف یک خودرو می باشد.
با بکارگیری ایسیو به این موضوع جهت داده شد و در رفع این مشکل، این قطعه الکترونیکی کارآمد بود.
 
 
 
رفع مشکل ایسیو به چه صورت مناسب است؟
رفع مشکلات ایسیو بهتر است که توسط متخصص صورت گیرد. خرید ایسیو جدید، استفاده از دیاگ، ریمپ ایسیو، و استفاده از دستگاه تستر ایسیو از معمول ترین روش ها برای تعمیر آسیب ها و ایراداتی که به این قطعه وارد شده است، می باشند. در ادامه قصد داریم با دستگاه تستر ایسیو کمی بیشتر آشنا شویم.
 

ادامه مطلب: دستگاه تستر ایسیو چگونه کار می کند؟

مطالب پیشنهادی: خرید اینترنتی کامپیوتر پژو 405

خدمات و محصولات کارایدک

دیاگ | کامپیتور پراید | کامپیوتر سمند | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02136617625

09027007427

 


:: برچسب‌ها: دستگاه تستر ایسیو , تعمیر ایسیو , خرید ایسیو , کامپیوتر خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

عملکرد دستگاه تسر ایسیو به چه صورت است و چه کمکی به تعمیرکار در تعمیر ایسیو می کند؟ اتومبیل به عنوان یک دستگاه الکترونیکی - مکانیکی از اجزایی ساخته شده است که در صورت هر نوع آسیبی چه از لحاظ نرم افزاری و چه از لحاظ سخت افزاری نیازمند تعمیرات می باشد. ایسیو نیز یکی از قطعات خودروی نقلیه است که از این قاعده و قاون مستثنی نیست. 

در ادامه پس از توضیحات و آشنایی ابتدایی با ایسیو به راه های کلی تعمیر ایسیو، اشاره کرده و باگاهی عمیق تر به دستگاه تستر ایسیو، به آشنایی با این دست موضوعات خواهیم پرداخت.

 

مهم ترین وظیفه هر ایسیو

کامپیوتر خودرو یا ایسیو قطعه ای الکترونیکی است که وظیفه اش کنترل و هماهنگی بخش های مختلف یک خودرو می باشد. هر ایسیو دارای تعدادی سنسور می باشد که در قسمت های مختلف خودرو و موتور قرار داشته و اطلاعاتی را در رابطه با نحوه کارکرد خودرو به ایسیو مخابره می کند.

آلودگی هوا در شهرهای بزرگ تبدیل به یک مشکل بزرگ در اواسط قرن 20 شد، به همین خاطر قانون هوای پاک، برای کاهش انتشار آلاینده ها، از جمله انتشار گازهای خروجی از خودرو و وسایل نقلیه تصویب و به اجرا درآمد.

با به کارگیری ایسیو به این موضوع جهت داده شد و در رفع این مشکل، این قطعه الکترونیکی کارآمد بود. 

رفع مشکل ایسیو به چه صورت مناسب است؟

رفع مشکلات ایسیو بهتر است که توسط متخصص صورت گیرد. خرید ایسیو جدید، استفاده از دیاگ، ریمپ ایسیو، و استفاده از دستگاه تستر ایسیو از معمول ترین روش ها برای تعمیر آسیب ها و ایراداتی که به این قطعه وارد شده است، می باشند. در ادامه قصد داریم با دستگاه تستر ایسیو کمی بیشتر آشنا شویم. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

دستگاه تستر ایسیو چگونه کار می کند؟

محصولات و خدمات کارایدک

ایسیو | دستگاه دیاگ | کامپیوتر خودرو | 

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان کارایدک با شماره های زیر تماس بگیرید:

09027007427

02136617625



:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , تعمیرecu , ایسیو خودرو , بازکردن ایسیو , ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اتومبیل با گذر زمان بخشی جدا نشدنی از زندگی ملت ها تبدیل شده است. خودرو از قطعات مختلفی تشکیل یافته و همانند هر سیستم دیگری که مرکز کنترل دارد شامل این بخش می شود. در ادامه پس از آشنایی با ایسیو قصد داریم به پیدا کردن مشکلات خودرو توسط دستگاه دیاگ اشاره کنیم. 

 

کارایی ایسیو

به طور کلی کنترل اعمال پیشرانه یا همان موتور خودرو، مسئولیت اصلی ریزپردازنده های خودرو است؛ واحد کنترل الکترونیک کامپیوتر خودرو(ECU) به عنوان قدرتمندترین کامپیوتر خودرو ها، مکانی برای گرد هم آمدن ریزپردازنده ها در یک مجموعه است. 

 

رفع مشکل ایسیو به چه صورت است؟

رفع مشکلات ایسیو بهتر است که توسط متخصص صورت گیرد. خرید ایسیو جدید، استفاده از دستگاه دیاگ، ریمپ ایسیو و استفاده از دستگاه تستر ایسیو از معمول ترین روش ها برای تعمیر آسیب ها و ایراداتی که به این قطعه وارد شده است می باشند. 

 

چیستی دستگاه دیاگ

دیاگ خودرو را می توان به عنوان یک قهرمان در عرصه عیب یابی معرفی کرد. امروزه به کمک دیاگ، عیب یابی به کاری ساده تر، سریع تر و در عین حال دقیق تر تبدیل شده است. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

پیدا کردن مشکلات خودرو با دستگاه دیاگ

خدمات و محصولات کارایدک

دیاگ | کامپیتور پراید | کامپیوتر سمند | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02136617625

09027007427



:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , تعمیرecu , ایسیو خودرو , بازکردن ایسیو , ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

کامپیوتر خودرو(ecu) از اجزای مهمی است که آشنایی با آن از ابعاد مختلف قابل توجه است. امروز قصد داریم نگاهی به رفع مشکلات ایسیو با کمترین هزینه و نقش دستگاه دیاگ مانند دیاگ اوتل داشته باشیم.

 

چیستی ایسیو

خروجی ایسیو سیگنال هایی برای برای چراغ ها، سوئیچ ها و دیگر ایسیو ها است. به عنوان مثال ایسیو برای کنترل کیسه هوای ماشین نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

دسته بندی معایب ایسیو

بیش از 90 درصد مشکلات ایسیو ممربوط به مشکلات نرم افزار بوده که توسط پروگرامر ایسیو و یا دستگاه برنامه ریزی ایسیو می توانید تعمیر کامپیوتر خودرو را انجام دهید. مشکل مربوط به سخت افزار است که البته خیلی کم نیز اتفاق می افتد زمانی است که عملگرها یا درایور های حسگر بسوزد. 

 

کامپیوتر خودرو را چه زمانی بررسی کنیم؟

برخی از مشکلات رایج در خودرو وجود دارند که ممکن است مربوط به معیوب بودن ایسیو باشند که در این صورت نیاز به تعمیر ایسیو است. اگر با هرکدام از این مشکلات برخورد کنیم، باید بهترین راه حل ممکن را به کارببریم. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

رفع مشکلات ایسیو با کمترین هزینه

خدمات کارایدک:

تعمیر کاپیوتر خودرو | دستگاه دیاگ | کامپیوتر پراید |

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان کارایدک با شماره های زیر تماس بگیرید:

02136617625

09027007427

 



:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , تعمیرecu , ایسیو خودرو , بازکردن ایسیو , ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

ایسیو(کامپیوتر خودرو) چیست؟

کنترل اعمال موتور خودرو، مسئولیت اصلی ریزپردازند های خودرو است، ECU به عنوان قدرت مندترین  کامپیوتر خودرو(ECU) مکانی برای گرد هم آمدن ریزپردازنده ها در یک مجموعه است. این قطعه با داشتن حسگرها و سنسور ها و مبدل های آنالوگ به دیجیتال یا دیجیتال به آنالوگ، اطلاعات و داده ها ر ا دریافت سپس پردازش و سپس تبدیل به خروجی های موثر می کند. 

 

مشکلات و تعمیرات قطعات ایسیو

این قطعه مانند دیگر قطعات الکترونیکی-مکانیکی می تواند دچار آسیب و عیوب به صورت سخت افزاری یا نرم افزاری شود. اگر ایسیو خراب شود و به همین شکل باقی بماند اختلال در پاشش سوخت و عملیات احتراق را ایجاد می کند و باعث می شود موتور خودرو به درستی کارنکند که نتیجه این موضوع این است که خطرات جانی و مالی زیادی را به بار خواهد آورد. 

 

رفع مشکلات ایسیو به چه صورت است؟

تعمیر ایسیو بهتر است که توسط متخصص صورت گیرد. خرید ایسیو جدید، استفاده از دیاگ، ریمپ ایسیو و استفاده از دستگاه تستر ایسیو از معمول ترین روش ها برای تعمیر آسیب ها و ایراداتی که به این قطعه وارد شده است می باشند. 

 

مراحل بازکردن ایسیو

در ابتدا ایسیو ما باید بر روی یک سطح صاف، محکم و استوار بماند. سپس با استفاده از سشوار صنعتی یا چسب حرارتی برای باز کردن درب ایسیو اقدام می کنیم. در این مرحله با استفاده از یکی از دو وسیله گرمایشی مذکور، به گرم کردن درب فلزی این قطعه می پردازیم. 

در این مرحله با استفاده از دو پیچ گوشتی دوسو، به جدا کردن درب فلزی کامپیوتر خودرو می پردازیم. یکی از دو پیچ گوشتی را بین درب و بخش داخلی قرار می دهیم و دیگری را به سمت بالا فشار می دهیم تا درب از بدنه جدا شود. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

مراحل بازکردن ایسیو

شما می توانید برای ارتباط با متخصصان کاریدک با شماره های زیر تماس بگیرید:

02136617625

02136619202



:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , تعمیرecu , ایسیو خودرو , بازکردن ایسیو , ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سیستم سوخت رسانی انژکتوری همراه ایسیو به چه روش هایی انجام می شود؟ سیستم سوخت رسانی انژکتوری را یکی از روش های سوخت رسانی به موتورهای داخلی خودرو می توان دانست. 

 

نقش ایسیو در خودرو های انژکتوری

واژه ایسیو یا همان کامپیوتر خودرو از تاریخ ورود خودروهای انژکتوری بسیار زیاد شنیده شد اما چرا؟

به طور کلی به این نکته می توان اشاره کرد که ایسیو مغز خودرو های انژکتوری به حساب می آید و تمام هدایت ها و کنترل کردن ها از این سیستم انجام می شود. به بیان ساده تر ایسیو خودرو به عنوان واحد کنترل موتور خودرو شناخته می شود و کاربردهای زیادی دارد. 

 

اجزای اصلی یک سیستم انژکتوری

همانطور که اشاره شد سیستم انژکتوری دارای یک قطعه الکترونیکی به نام ایسیو خودرو هستند. این قطعه تمام بخش های موتور خودرو  را تحت کنترل خود قرار می دهد. این امر با استفاده از اجزایی که دارد انجام می شود.

به همین علت ما اجزای مهم یک ایسیو را در زیر برای شما شرح داده ایم تا بتوانید با قطعات داخلی مانند ایسیو زیمنس بیشتر آشناشوید:

 

  • سنسور دریچه گاز
  • سنسور دمای هوا
  • سنسور فشار هوا
  • کویل دوبل

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

سوخت رسانی انژکتوری همراه ایسیو

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02136617625

09027007427

 

مطالب پیشنهادی

انواع ایسیو خودروهای ایرانی

 

 

 



:: برچسب‌ها: ایسیو , خرید ایسیو , تشخیص مدل ایسیو , انواع ایسیو , ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

افزایش طول عمر ایسیو به چه مواردی بستگی دارد؟ امکان دارد که شما یک ایسیو خودرو خود خریداری کرده باشید و نگرانی بابت طول عمر آن پیدا کنید. اگر مدت هاست که خودروی خود را خریداری کرده اید و نگرانی بابت عمرکوتاه ایسیو خودرو دارید به شما پیشنهاد می دهیم که این مقاله را مطالعه کنید. 

 

تعمیرکار چگونه با کامپیوتر خودرو متوجه مشکلات ماشین می شود؟

راه حلی که برای تعمیرکاران وجود دارد استفاده از دیاگ اوتل می باشد. دستگاه دیاگ در واقع به دستگاه عیب یاب خودرو معروف می باشد. تعمیرکاران با اتصال این دستگاه به کامپیوتر خودرو می توانند مشکلات خودرو را متوجه شوند. 

برای فهمیدن مشکلات خودرو دیاگ بهترین راه حل می باشد. 

 

جلوگیری از برخورد رطوبت به ایسیو خودرو

برای اینکه بتوانید عمر ایسیو را زیاد کنید بهتر است مطمئن شوید که رطوبت وارد سیستم الکترونیکی کامپیوتر خودرو نمی شود. چرا که اگر آب داخل ایسیو خودرو برود یکی از احتمالات سوختن برد ایسیو است. 

برد ایسیو اگر بسوزد قطعا یا باید خرید ایسیو جدید را انجام دهید و یا تعمیر ایسیو را انجام دهید. 

 

قطعات مختلف ایسیو خودرو و تعمیر آنها

یکی از مواردی که درباره تعمیر ایسیو بدانید قطعات آن است. ایسیو از بخش های مختلفی تشکیل شده است که شاملcpu، خازن، باتری، ic و دیگر قطعات می شود.در زمان تعمیر ایسیو باید به این موارد توجه داشته باشید. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

افزایش طول عمر ایسیو

 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02136617625

09027007427

 

مطالب پیشنهادی

 

چگونه مدل ایسیو خودرو را پیدا کنیم؟

 



:: برچسب‌ها: ایسیو خودرو , افزایش طول عمر ایسیو , خرید ایسیو , تعمیر ایسیو , ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

احتمالا شما برای تعمیر خودرو به یک تعمیرگاه مراجعه کنید و تعمیر کار از شما در مورد نوع ومدل ایسیو خودرو سوال می پرسد در این باره باید بگوییم که عموم افراد درباره ایسیو خودرو خود اطلاعاتی ندارند. 

پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید چرا که می توانید با کمترین هزینه و روش های صحیح مارک ایسیو خودرو خود را متوجه شوید و برای تعمیر اقدام کنید. 

 

 

 

1. از دستگاه دیاگ استفاده کنید

در مرحله اول می توانید از دستگاه دیاگ کمک بگیرید. زمان اتصال نوع ایسیو بر روی دستگاه دیاگ به نمایش در می آید پس نگرانی از این بابت به خود راه ندهید. حتی می توانید قبل از اینکار با انواع ایسیو خودروهای ایرانی آشنا شوید تا به مشکلی برنخورید. 

2. ایسیو را از خودرو خارج کنید

دومین مرحله ای که می توانید انجام دهید این است که ایسیو را از خودرو خارج کنید. یکی از دلایلی که باعث می شود افراد به دنبال مدل ایسیو خود بگردند این است که ایسیو خودرو به مشکل برخورده و نیاز به تعمیردارد. 

 

3. به یک تعمیرکار مطمئن اعتماد کنید

این کار عموما بدون نیاز به درآوردن ایسیو و بدون نیاز به استفاده از دستگاه دیاگ انجام می شود. اما این نکته را در نظر داشته باشید که تعمیرکار امکان دارد گاهی  دچار مشکل شود و تشخیص درستی را ندهد در این صورت ممکن است بعدا شما به مشکل بخورید. 

 

شما می توانید برای مطالعه ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

چگونه مدل ایسیو خود را پیدا کنیم؟

 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02136617625

09027007427

 

مطالب پیشنهادی

 

بهترین ایسیو برای خودرو405

 



:: برچسب‌ها: ایسیو , خرید ایسیو , تشخیص مدل ایسیو , انواع ایسیو , ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

بهترین ایسیو برای خودرو 405 را می شناسید یا درباره آن اطلاعات کافی دارید؟ شما باید بهترین ایسیو برای خودرو405 را بشناسید تا بتوانید انتخاب درستی را در این زمینه داشته باشید. 

 

در زمان انتخاب ایسیو 405 به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از موارد مهم این است که بتوانید ایسیو خودرو را براساس نیازی که دارید تهیه کنید. 

به قیمت کامپیوتر خودرویی که خریداری می کنید توجه کنید. 

همانطور که می دانید هر شرکتی که کامپیوتر پژو405 را در مارک موردنظر تولید می کند بر روی محصولات خود یک قیمت متفاوت با شرکت های دیگر می گذارد. 

 

انواع ایسیو مختلف برای پژو405

ایسیو بوش: اینگونه می توان گفت که بیشترین دلیل قیمت بالا ایسیو بوش 405 این است که پول برند را می گیرد البته نا گفته نماند که از نظر کیفیت این ایسیو حرف ها برای گفتن دارد. 

ایسیو کروز: این ایسیو نسبت به انواع ایسیو 405 قیمت پایین تری دارد اما خب از نظر کاربرد با دیگر ایسیو ها کاملا برابری می کند. 

ایسیو زیمنس: از نظر تعمیر ایسیو به مشکل کمتری برخواهید خورد. قیمت این ایسیو متوسط است و می توند بهترین گزینه برای خرید شما باشد.

 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02136617625

09027007427

 

مطالب پیشنهادی

انواع ایسیو خودرو های ایرانی



:: برچسب‌ها: ایسیو خودرو , ایسیو پژو405 , ایسیو بوش405 , انواع ایسیو405 , تعمیر ایسیو , ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

انواع ایسیو خودرو های ایرانی و مواردی که با آن ارتباط کامل دارد را بدانید تا بتوانید بدون پرداخت کمترین هزینه انتخاب درستی را در این زمینه بگیرید. 

دلیل این امر این است که اگر به هر دلیل یک ایسیو  یا همان کامپیتر خودرو نامناسب را برای خودرو خود خریداری کنید امکان دارد دچار دردسر های زیادی شوید.  پس باید سعی کنید که با فکر کامل خرید ایسیو را انجام دهید.

 

ایسیو های خودرو به چند دسته تقسیم می شوند؟

تقسیم بندی کلی انواع ایسیو خودرو ایرانی شامل موارد زیر می شود:

1. ایسیو خودرو مگنتی مارلی

2. ایسیو بوش

3. ایسیو زیمنس

4. ایسیو کروز

 

 

ایسیو مگنتی مارلی

یکی از انواع ایسیو مربوط به ایسیو مگنتی مارلی است، این مدل ایسیو در کارخانه معروف ساژم فرانسه تولید و روانه بازار می شود. این ایسیو بیشتر برای خودرو های پیکان، آردی، پژو405،سمند، پژو206 مورد استفاده قرار می گیرد.

ایسیو بوش

ایسیو بوش در کشور آلمان تولید می شود. ایسیو بوش خودش به انواع مختلف MP5.3/ME5.3.2/ME7.5.4/ME7.4.4 تقسیم می شود. این ایسیو بیشتر برای خودورهای زانتیا، پژو پارس، پژو206 مورد استفاده قرار می گیرد.

ایسیو زیمنس

ایسیو زیمنس نیز به انواع مختلفی از جمله CI1/CI2/CI3/CI4/CI5 تقسیم بندی می شود. این ایسیو عموما برای خودرو های وانت پیکان، پراید، روا، سمند، سورن، ال90 استفاده می شود. 

ایسیو کروز

ایسیو کروز برای خودروهایی مانند پژو207،  سمند، ساینا، پژوپارس مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

021366617625

09027007427

 

مطالب پیشنهادی

عوامل موثر بر هزینه تعمیر ایسیو



:: برچسب‌ها: ایسیو , کامپیوتر خودرو , ایسیو بوش , ایسیو کروز , ایسیو زیمنس , ایسیو مگنتی مارلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

خرید ایسیو برای خودرو 206 نیازمند رعایت نکاتی است که با دانستن آن ها می توانید بهترین ایسیو را برای خودرو 206 خود انتخاب کنید. باید درباره انواع ایسیو خودرو تحقیقات کامل را انجام بدهید تا بتوانید مطمئن شوید کامپیوتر خودرویی که خریداری کرده اید مناسب خودروی 206 شما است.

 

انواع ایسیو مناسب خودرو 206 را بشناسید!

ایسیو مگنتی مارلی،ایسیو بوش، ایسیو کروز از انواع ایسیو هستند که انتخاب آن ها برای خودرو 206 مناسب و قابل قبول است. 

ایسیو مگنتی مارلی عموما در بازار محدود است چرا که ایسیو های بهتری نسبت به این کامپیوتر خودرو در بازار موجود شده است. ایسیو بوش قیمت بالایی دارد اما از نظر کیفیت می تواند حتی حرف اول را نیز بزند. اما ایسیو کروز که جز ایسیو های جدید در بازار به حساب می آید و جواب خود را پس داده است می تواند گزینه مناسبی باشد.

 

 

از نظر قیمت کدام ایسیو مناسب تر است؟

به طور کلی می توان گفت که ایسیو مگنتی مارلی قیمت متوسطی نسبت به انواع دیگر ایسیو مناسب خودرو 206 دارد پس می تواند گزینه مناسبی باشد.

ایسیو بوش که در همان بالا هم گفتیم با توجه به محبوبیتی که دارد قیمیت بالاتری نسبت به سایر ایسیو ها دارد.

ایسیو کروز را می توان گفت که نسبت به سایر ایسیو ها قیمت پایین تری دارد.

 

شما می توانید برای دریافت خدمات و یا مشاوره در زمینه خرید و یا تعمیر ایسیو با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02136617625

09027007427

 

مطالب پیشنهادی:

علت سوختن ایسیو خودرو



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

ایسیو هم یکی از قطعاتی است که امکان سوختن آن وجود دارد شاید قطعه ی پیچیده ای به حساب بیاید اما در هر صورت شما باید به خوبی از آن نگهداری کنید تا هرگز به مشکلی برنخورد.بسیاری از تعمیرکاران هستند که این باور را دارند در زمان تولید برق توسط دینام می توان در زمان روشن بودن خودو باتری را از سیستم برق خودرو خارج کرد اما در صورتی که این باور کاملا اشتباه است و یک تعمیرکار حرفه ای به هیچ عنوان این کار را انجام نمی دهد!حتی اگر هم این مورد باعث سوختن ایسیو نشود به هر حال باعث خرابی قطعه می شود و شما باید برای تعمیر کامپیوتر خودرو اقدام کنید. از طرف دیگر زمانی که ایسیو بسوزد نشانه های زیادی وجود دارد تا متوجه این موضوع بشوید.اما در حالت کلی برای این که در این زمینه اطلاعات کاملی را پیدا کنید می توانید از دستگاه دیاگ اسفاده کنید. برای مشاهده ادامه پست علت سوختن ایسیو خودرو حتما به وبسایت کارایدک سر بزنید.

 

شما می توانید برای دریافت خدمات و یا مشاوره در زمینه خرید و  تعمیر ایسیو با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02136617625

 

09027007427

 

 

مطالب پیشنهادی:

عوامل موثر بر هزینه تعمیر ایسیو

چرا ریمپ ایسیو را انجام دهیم؟



:: برچسب‌ها: ایسیو خودرو , تعمیر ایسیو خودرو , قیمت ایسیو , دستگاه دیاگ ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

قبل از نگاه کردن به ایسیو و پیدا کردن مشکل نمی توان قیمت مناسبی را برای تعمیر ایسیو به مشتری ارائه داد اما به طور کلی به دلیل این که ایسیو یک بخش مهم خودرو به حساب می آید عموما بیشتر افراد هزینه ی زیادی را در این زمینه دریافت می کنند.باید به این نکته اشاره داشته باشیم که ایسیو در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شود.خب وقتی با انواع ایسیو آشنا شوید می توانید به خوبی تشخیص دهید هزینه ایسیو شما چگونه برآورد می شود. یکی از ایسیوهایی که این روزها کاربرد دارد ایسیو زیمنس است. این کامپیوتر خودرو یک خوبی دارد این است که در کنار قیمت مناسبی دارد برای تعمیر نیز هزینه ی کمی نیاز دارد که این می تواند برای شما گزینه ی خوبی باشد تا بتوانید به کمک آن نیازهای خود را برطرف کنید. برای مشاهده ادامه پست عوامل موثر بر هزینه تعمیر ایسیو حتما به وبسایت کارایدک سر بزنید.

 

شما می توانید برای دریافت خدمات و یا مشاوره در زمینه خرید و  تعمیر ایسیو با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02136617625

 

09027007427

 

مطالب دیگر:

تجهیزات لازم برای تعمیر ایسیو

نکات مهم برای نگهداری ایسیو



:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , کامپیوتر خودرو , هزینه تعمیر ایسیو , ایسیو زیمنس ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

هنگامی که یک خودرو قبل از این که وارد بازار بشود از همه نظر مورد بررسی قرار گرفته و تنظیم می شود. برای این که موتور خودرو تنظیم بشود کمپانی های معتبر از نرم افزار ایسیو برای انجام این کار استفاده می کنند. جالب است بدانید تنظیمات و یا تعمیر ایسیو که درباره اش در همه جا صحبت می شود تحت شرایطی همچون آب و هوا ، قوانین ، محدودیت ها و کیفیت سوخت کنترل می شود و تنظیمات بر روی موتور خودرو انجام می شود.یکی از تاثیراتی که با ریمپ ایسیو پیدا خواهید کرد بالا رفتن توان خروجی و کاهش مصرف سوخت می شود. تمام پارامترهای در نظر گرفته شده برای ایسیو در جدول های جداگانه قرار دارد که شما می توانید این پارامترها را به صورت جداگانه تغییر بدهید. شما با ریمپ ایسیو می توانید کنترل کاملی بر روی تمام بخش های کامپیوتر خودرو داشته باشید. برای خواندن ادامه پست چرا ریمپ ایسیو را انجام بدهیم؟ حتما به وبسایت کارایدک سر بزنید. 

 

شما می توانید برای دریافت خدمات و یا مشاوره در زمینه خرید و  تعمیر ایسیو با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02136617625

 

09027007427

 

مطالب دیگر:

تجهیزات لازم برای تعمیر ایسیو

نکات مهم برای نگهداری ایسیو



:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , کامپیوتر خودرو , ریمپ ایسیو , هزینه تعمیر ایسیو ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

در هنگام بروز مشکل برای کامپیوتر خودرو بیشتر اوقات افراد با خود تصور می کنند که مشکل از ایسیو خود آن ها است اما با مراجعه به تعمیرگاه خودرو متوجه می شوند که در سیم کشی خودروی آن ها اختلال ایجاد شده است. برای این که بتوانید مشکل سیم کشی برق خودرو را حل کنید و متوجه بروز مشکل شوید می توان از تستر سیم کشی خودرو استفاده کنید. از طرف دیگر یکی از مواردی که برای تعمیر ایسیو و سنسورهای آن کاربرد دارد دستگاه مولتی متر است. به کمک دستگاه مولتی متر می توانید ولتاژهای مختلف روی برد یا سنسورهای خودرو را مورد بررسی قرار دهید. مولتی متر در برندهای مختلفی در بازار تولید می شود و تعمیرگاه های تخصصی برای تعمیر ایسیو کروز شما از مولتی متر مناسب استفاده می کنند.  ادامه پست تجهیزات لازم برای تعمیر ایسیو را در  وبسایت کارایدک  بخوانید. 

 

شما می توانید برای دریافت خدمات و یا مشاوره در زمینه خرید و  تعمیر ایسیو با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02136617625

 

09027007427

 

مطالب دیگر:

بهترین تعمیرگاه ایسیو خودرو

علائم خرابی کامپیوتر خودرو



:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , کامپیوتر خودرو , هزینه تعمیر ایسیو , دیاگ ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

همانطور که شما راجع به بدنه ی ماشین خود حساسیت به خرج می دهید و با کوچکترین زدگی ای ماشین را به تعمیرکار نشان می دهید، لازم است که درباره ی ایسیو خودرو نیز یکسری نکات را برای نگهداری هرچه بهتر آن رعایت کنید.  یکی از اولین نکات این است که در هنگام روشن بودن خودرو سعی کنید که باتری از جدا نکنید این مورد علاوه بر این که می تواند بر روی عملکرد خودرو تاثیر منفی بگذارد بلکه می تواند کامپیوتر خودرو را نیز دچار مشکل کند. ایسیو خودرو در زمان بروز مشکل باید هر چه سریع تر تعمیر شود چرا که عملکرد خودرو کاملا به عملکرد این قطعه الکترونیکی مربوط می شود. اگر عملکرد این قطعه به درستی انجام بشود شما شاهد مشکلات زیادی در خودرو نخواهید بود.پس بهتر است به تعمیر ایسیو اهمیت بدهید تا مطمئن شوید یک خودرو سالم دارید. تعمیرگاه ها برای این که بتوانند تعمیر ایسیو شما را انجام بدهند باید بتوانند از دستگاه دیاگ استفاده کنند.

 

شما می توانید برای دریافت خدمات و یا مشاوره در زمینه خرید و  تعمیر ایسیو با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02136617625

 

09027007427

 

 

مطالب پیشنهادی:

اهمیت تعمیر ایسیو

تعمیر ایسیو آبخورده



:: برچسب‌ها: ایسیو , کامپیوتر خودرو , تعمیر ایسیو , دستگاه دیاگ ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

قسمت نرم افزاری هر ماشین که شامل کامپیوتر خودرو می شود از اهمیت بالایی برخوردار است بهمین دلیل  لازم است که بصورت دوره ای این قطعات معاینه شده و تعمیر شوند. شاید یکی از دلایلی که باعث می شود هزینه ی تعمیر خودرو بالا برود این است شما سر موقع تعمیر ایسیو خودرو را انجام نمی دهید و با گذشت زمان می تواند مشکلات خودرو بیشتر شود مخصوصا اگر مشکل ایسیو خودرو باشد.عموما تعمیرگاه های تخصصی برای پیدا کردن مشکلات خودرو از دستگاه دیاگ استفاده می کنند که معروف ترین نوع دستگاه دیاگ ، دیاگ اوتل می باشد. دستگاه دیاگ از راه ارتباطی که در داخل کابین خودرو قرار دارد با ایسیو خودرو ارتباط برقرار می کند. و در نهایت اینکه برای این که مطمئن باشید تعمیر کامپیوتر خودرو شما بدون مشکلی انجام می شود حتما سعی کنید از تعمیرگاه حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید تا علاوه بر مشکل فعلی، مشکلات دیگری برای شما بوجود نیاید.

 

شما می توانید برای دریافت خدمات و یا مشاوره در زمینه خرید و  تعمیر ایسیو با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02136617625

 

09027007427

 

مطالب دیگر:

بهترین تعمیرگاه ایسیو خودرو

علائم خرابی کامپیوتر خودرو



:: برچسب‌ها: کامپیوتر خودرو , تعمیر ایسیو , قیمت دیاگ , هزینه تعمیر ایسیو ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

قطعات  نرم افزاری خودرو ها همیشه جزو حساس ترین اجزای هر ماشینی هستند. از آنجایی که ایسیو خودرو جزء قطعات اصلی آن محسوب می شود و دارای یک برد الکترونیکی است تمام لوازمی که دارای برد الکترونیکی هستند وقتی آب روی آنها بریزد یا مرطوب شوند باعث خرابی برد می شود. بهمین دلیل لازم است که تعمیر کامپیوتر خودرو  خود را به یک مرکز تخصصی در این زمینه بسپارید. شاید این مورد برای شما جالب باشد که آب صد در صد مقطر هیچ مشکلی را برای ایسیو ایجاد نمی کند اما آب غیر مقطر بدلیل ناخالصی هایی که دارد در خراب شدن کامپیوتر خودرو نقش اصلی دارد.اگر ایسیو آبخوردگی دارد بهتر است برای اینکه رفع این مشکل از تعمیرگاه یا افراد متخصصی کمک بگیرید تا بتوانید بهترین خدمات را دریافت کنید.

 

شما می توانید برای دریافت خدمات و یا مشاوره در زمینه خرید و  تعمیر ایسیو با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02136617625

 

09027007427

 

مطالب دیگر:

بهترین تعمیرگاه ایسیو خودرو

علائم خرابی کامپیوتر خودرو



:: برچسب‌ها: دیاگ , کامپیوتر خودرو , هزینه تعمیر ایسیو , تعمیر ایسیو ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

این روزها پیدا کردن تعمیرگاهی که بتواند بدون دزدی و تقلب تعمیر ایسیو خودرو شما را انجام دهد، بسیار سخت است. در وهله ی اول این که اگر تعمیرکاری در زمان تعمیر کامپیوتر خودرو شما آسیبی به دیگر بخش های خودرو وارد کرد باید به شما بگوییم که برای تعمیر کامپیوتر خودرو  از یک تعمیرگاه کاملا نامعتبر کمک گرفته اید و چقدر شما در این باره ضرر زیادی کرده اید. اما در یک تعمیرگاه حرفه ای  نباید نگرانی در این باره داشته باشید چرا که تعمیرکار خودش باید هزینه ی قطعه ی خراب شده را پرداخت کند و شما نباید این کار را انجام بدهید. برای تعمیر ایسیو بهتر است از هر کسی در این زمینه کمک نگیرید چرا که ایسیو یک قطعه باارزش و همچنین گران برای خودرو به حساب می آید.

 

مطالب دیگر:

نگهداری و تعمیر ایسیو خودرو

علائم خرابی کامپیوتر خودرو



:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو خودرو , هزینه تعمیر ایسیو , کامپیوتر خودرو , ایسیو ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

ایسیو خودرو  بعنوان واحدکنترل کننده الکترونیکی موتور ماشین محسوب می شود بهمین دلیل شما باید دقت کافی در نگهداری و تعمیر ایسیو خودرو در مواقع خرابی ، داشته باشید. در واقع کامپیوتر خودرو به شما آگاهی های لازم را در زمینه ی اینکه مصرف سوخت خودرو چقدر است یا اینکه خودروی شما در هر لحظه چقدر سوخت مصرف می کند، لاستیک های خودرو به اندازه ی لازم باد دارند یا خیر یا اینکه درب ماشین به درستی و کامل بسته شده است یا خیر تمام این هشدار هایی که شما دریافت می کنید از طرف ایسیو است. با توجه به عملکرد و کارایی این قطعه از خودرو مسلماً ایسیو  از پردازنده ها و سنسورهای بسیار زیادی تشکیل شده است که باعث می شود این قطعه عملکرد بهتری داشته باشد و بهمین دلیل برای تعمیر کامپیوتر خودرو باید به تعمیرگاهی مراجعه کنید که بسیار تخصصی و با تجربه باشد و بتواند به صورت حرفه ای تعمیرات لازم را انجام دهد.

 

مطالب دیگر:

تعمیر انواع ایسیو خودرو تخصصی

علائم خرابی کامپیوتر خودرو



:: برچسب‌ها: ایسیو خودرو , کامپیوتر خودرو , تعمیر ایسیو خودرو , هزینه تعمیر کامپیوتر خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

با بالارفتن قیمت لوازم خودرو همه ی ما این نگرانی را داریم که در صورت خرابی قطعات داخلی خودرو تا چه حد باید برای آن هزینه کنیم. گاهی اوقات پیش می آید که خودروی شما بدون هیچ دلیلی روشن نشود دلایل زیادی برای این اتفاق وجود دارد اما مهمترین مشکل در ایسیو خودرو به وجود آمده است.مهمترین قطعه در خودرو را کامپیوتر خودرو تشکیل می دهد. کامپیوتر خودرو در واقع یک برند الکترونیکی به حساب می آید که وظایف زیادی را برعهده دارد. نمی توان گفت یک قطعه تا آخر عمر یک خودرو برای شما کار خواهد کرد بلکه امکان دارد هر قطعه ای خودرو در زمانی به دلایل مشخص خراب شود و باعث شود شما برای حل مشکل هزینه ی زیادی را پرداخت کنید. در ایسیو خودرو نیز همچنین است بلاخره امکان دارد روزی شما نیاز به تعمیر ایسیو پیدا کنید.

 

مطالب دیگر:

علائم خرابی کامپیوتر خودرو

ابزار موردنیاز برای تعمیر ایسیو



:: برچسب‌ها: کامپیوتر خودرو , تعمیر ایسیو خودرو , هزینه تعمیر کامپیوتر خودرو , تعمیر ایسیو ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

ایسیو مغز هر خودرویی محسوب می شود! بهمین دلیل تعمیر ایسیو و یا برطرف کردن مشکلات مربوط به آن حتما باید بصورت تخصصی و حرفه ای انجام شود تا خسارت های جانی و مالی به بار نیاورد. موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بتوانید از میان آن ها بهترین را انتخاب کنید. یک تعمیرگاه تخصصی برای تعمیر ایسیو خودرو شما از وسایل مختلفی استفاده می کند که یکی از مواردی که می توان به آن اشاره کرد دستگاه دیاگ می باشد. دستگاه دیاگ می تواند نیازهای شما را برطرف کند این در صورتی است که بتوانید از تعمیرگاه کمک بگیرید که از دیاگ مناسب استفاده کند. برای این که اطمینان کنید که ایسیو خودرو شما دیگر به هیچ عنوان دچار مشکل نخواهد شد می توانید با کارا یدک تماس گرفته و بهترین خدمات را از ما دریافت کنید. ما علاوه بر تعمیر کامپیوتر خودرو فروش قطعات یدکی خودرو را نیز برای شما انجام می دهیم.

 

مطالب دیگر:

علائم خرابی کامپیوتر خودرو

تعمیر ایسیو پراید



:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , تعمیر کامپیوتر خودرو , قیمت تعمیر ایسیو , کامپیوتر خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

آیا تابحال به این فکر کرده اید که در هنگام خرابی کامپیوتر خودرو باید چگونه مشکل خرابی را برطرف کنید؟ وقتی علائم خرابی کامپیوتر خودرو را بدانید در کمترین زمان می توانید تعمیر ایسیو خودرو خود را انجام بدهید. مهمترین وظیفه ای که ایسیو خودرو بر عهده دارد این است که وقتی این قطعه متوجه بروز مشکلاتی در خودروی شما شد با صادر کردن دستور چراغ چک که در صفحه ای که در پشت فرمان قرار دارد را روشن می کند تا راننده مطلع شود ایرادی درون خودرو پیش آمده و خیلی سریع برای تعمیر ایسیو باید اقدام کند. ایسیو نیز مانند هر قطعه ی دیگری می تواند مشکلات زیادی برایش اتفاق بیافتد اما تعمیر کردن آن کار هر کسی نیست چرا که نیاز به دقت و تخصص و همچنین تجهیزات مناسبی دارد تا در کمترین زمان این مشکل به راحتی حل شود. تعمیر کامپیوتر خودرو به دو صورت نرم افزاری و سخت افزاری اتفاق می افتد و اگر دست یک نابلد باشد می تواند باعث شود شما هزینه های زیادی را پرداخت کنید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: ایسیو خودرو , تعمیر ایسیو خودرو , هزینه تعمیر ایسیو خودرو , کامپیوتر خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

خودرو پراید یکی از ماشین های پرطرفدار ایرانی است بهمین دلیل لازم است تا تعنمیرکاران حرفه ای برای اینکار آموزش ببینند تا بتوانند تعمیر ایسیو پراید را به خوبی انجام دهند. امکان دارد روی کامپیوتر خودرو این ماشین ها دچار مشکل بشود و شما نیاز به تعمیر ایسیو پپیدا کنید. برای تعمیر ایسیو حتما باید از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید تا در کمترین زمان مشکل را برای شما حل کنند. ایسیو مهمترین بخش در هر خودرو به شمار می رود پس باید تعمیر آن را به هیچ عنوان عقب نیاندازید و هر چه سریع تر برای رفع مشکل ایسیو خودرو خود اقدام کنید. خیلی ها به این دلیل که خودروی پراید در کشور فراوان است تصور می کنند همه می توانند تعمیر آن را انجام بدهند اما اینطور نیست اگر به دنبال پرداخت هزینه ی اضافی نیستید بهترین تعمیرکار را در این حوزه انتخاب کنید و تعمیر کامپیوتر خودرو خود را به آن ها بسپارید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , ایسیو پراید , کامپیوتر خودرو , هزینه تعمیر ایسیو ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

یکی از مواردی که حتما در هنگام خرابی باید به آن توجه کنید تعمیر ایسیو خودرو است. ایسیو خودرو مغز خودرو شماست و اگر درست تعمیر نشود می تواند خسارت های زیادی برای شما بهمراه داشته باشد. کامپیوتر خودرو دارای مزایای بسیاری برای خودرو می باشد اگر در هر صورت نخواهید که برای تعمیر کامپیوتر خودرو اقدام کنید تنها خود را به دردسر انداخته اید! این قطعه می تواند تمام مشکلات به وجود آمده در خودرو را متوجه و گزارش کاملی را در اختیار تعمیرکار قرار دهد. برای تعمیر ایسیو بهترین کاری که می توانید انجام بدهید این است که اگر شما تخصصی درباره ی آن ندارید تعمیر آن را انجام ندهید و در مقابل برای این که مطمئن شوید تعمیر ایسیو شما بدون مشکلی انجام شده است پیشنهاد می شود از یک تعمیرگاه تخصصی در این زمینه کمک بگیرید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , تعمیر کامپیوتر خودرو , هزینه تعمیر ایسیو , ایسیو زیمنس ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

شناختن اجزای مختلف خودرو به شما کمک می کند که در زمان بروز مشکل بدانید چه تعمیر ای برای خودرو شما لازم است. در این زمینه کامپیوتر خودرو یکی از اجزایی ست که در ماشین شما بسیار اهمیت دارد. درباره ی اهمیت این قطعه الکترونیکی اینجور بگوییم که اگر به هر دلیلی این قطعه خراب یا از کار بیافتد عملکرد ماشین شما نیز دچار اختلال می شود و باید هر چه سریع تر اقدام به تعمیر کامپیوتر خودرو کنید. البته بهتر است تعمیر کامپیوتر خودروی خود را به هر کسی نسپارید چرا که هر کسی نمی تواند به درستی این مشکل را برای شما حل کند. تعمیر کامپیوتر خودرو نیاز به تخصص بالایی دارد به همین علت برای تعمیر آن کمی تحقیق کنید و بهترین مکانیک کار را در این زمینه پیدا کنید. در نهایت اینکه هر چقدر سیستم سوخت رسانی بتواند به طور دقیق اطلاعات میزان ورودی و خروجی را اندازه گیری کند عملکرد موتور نیز بهتر پیش خواهد رفت. تمام این موارد بستگی به این دارد که سنسورها بتوانند ارتباط موثری با ایسیو خودرو داشته باشند و اطلاعات موتور خودرو را به خوبی به کامپیوتر خودرو انتقال بدهند.

 
مطالب دیگر:
ریمپ ایسیو چیست؟


:: برچسب‌ها: ایسیو خودرو , کامپیوتر خودرو , تعمیر ایسیو خودرو , تعمیر کامپیوتر خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اکثر خودرو ها و وسائل نقلیه امروزی در موتور خود یک رایانه کوچک دارند که وظیفه ی نظارت بر عملکرد خودرو را برعهده دارد. اکثر شرکت ها و تعمیرگاه ها برای رفع ایرادات ماشین از کامپیوتر خودرو استفاده می کنند. ریمپ ایسیو به معنی جایگزین کردن نرم افزار اصلی ایسیو است. به طور کلی برای بالا بردن عملکرد خودرو و برای رفع نیاز مشتری میتوان راندمان کار این کامپیوتر را به وسیله ریمپ تغییر داد. ریمپ کردن و تعمیر ایسیو را باید از تعمیرکار متخصص و در تعمیرگاه معتبر بخواهید. این کار میتواند عملکرد موتور خودرو را بهینه تر کند. همانطور که گفته شد ریمپ ایسیو با توجه به شرایط آب و هوا و کیفیت سوخت مورد استفاده برای خودرو ها انجام میشود. اما مهم است که این خدمات را از چه کسی و در چه محلی دریافت میکنید. اگر ریمپ یا تعمیر ایسیو توسط افراد ماهر انجام نگیرد، میتواند به زودی آسیب جدی به موتور خودرو وارد کند و هزینه های مالی جبران ناپذیری برای شما ایجاد کند. 

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , کامپیوتر خودرو , هزینه تعمیر ایسیو , تعمیر ایسیو خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

همانطور که می دانید کامپیوتر خودرو مغز هر ماشینی بوده و وظیفه ی آن کنترل تمام بخش های خودرو می باشد. کامپیوتر خودرو یا ایسیو دارای تعدادی سنسور می باشد که این سنسورها در بخش های مختلف موتور خودرو قرار گرفته اند و اطلاعات کاملی را درباره ی عملکرد موتور در اختیار کامپیوتر خودرو قرار می دهند. بهمین دلیل در هنگام بروز مشکل باید سریعا به فکر تعمیر کامپیوتر خودرو بصورت تخصصی نمایید تا بخش های دیگر خودرو شما آسیب نبینند.  در صورت خرابی این قطعه  مکانینک کار از طریق دستگاه دیاگ که به کامپیوتر خودرو وصل می شود می تواند مشکل را پیدا کند. ایسیو خودرو یک قطعه الکترونیکی کاملا پیچیده می باشد که هر کسی نمی تواند تعمیرات آن را انجام بدهد به همین علت برای این که بتوانید مشکلات آن را برطرف کنید باید از تعمیرکار تخصصی در این زمینه کمک بگیرید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , کامپیوتر خودرو , ایسیو زیمنس , قیمت کامپیوتر خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

دیاگ یا همان دستگاه عیب یاب خودرو از وسایلی ست که در هنگام خرید آن باید حتما نهایت دقت و توجه را داشته باشید. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم دستگاه دیاگ در واقع یک دستگاه عیب یاب خودرو می باشد این دستگاه با دریافت اطلاعات خودرو از طریق کامپیوتر خودرو و با انجام چندین پردازش کدهایی خطایی که درون ماشین اتفاق افتاده است را به نمایش تعمیرکار در می آورد. همچنین دستگاه دیاگ زمانی به وسیله درگاه او بی دی به به کامپیوتر خودرو نصب می شود اطلاعات از روی پین های ایسیو خوانده و از طریق یک اسکنر یا توسط یک واسط که می تواند بلوتوث یا وای فای باشد به کامیپوتر یا موبایل ارسال می باشد. برای خواندن این کد ها از یک کامپیوتر کمک گرفته می شود که کدها را تجزیه و تحلیل کند. و در نهایت اینکه برای سفارش دستگاه دیاگ می توانید با فروشگاه قطعات خودرو کارا یدک در ارتباط باشید. 

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: دستگاه دیاگ , کامپیوتر خودرو , قیمت دیاگ , ایسیو خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

ایسیو خودرو مغز هر ماشینی محسوب می شود و همه از اهمیت این قطعه برای خودرو آگاه هستند. تشخیص خرابی و تعمیر ایسیو را از روی علائم کار تخصصی و دشواری است . برای اینکار باید مهارت و دانش کافی داشت تا موجب آسیب بیشتر به خودرو نشود. تعمیرات این قطعه کاملا تخصصی است اما نشانه هایی دارد که ما می خواهیم شما را با آن ها آشنا کنیم. ایسییو همان کامپیوتر خودرو است که از مجموعه ای از سنسورها تشکیل شده است. این سنسور ها در هر لحظه وضعیت سلامت خودرو را بررسی میکنند و راهکارهایی را برای بهبود عملکرد خودرو به قسمت های مختلف آن میدهند. مهترین وظیفه ECU نظارت بر کار خودرو است تا در زمان خرابی یکی از قسمت ها به عملکرد سایر قسمت ها در خودرو رسیدگی کند. دلایل خراب شدن و تعمیر ایسیو خودرو میتواند بر اثر ضربه وارد شده، رطوبت، مشکلات الکترونیکی و اختلال در نوسانات خودرو باشد. پس لازم است که در مواقع بحران حتما ایسیو خودرو خود را نیز چک کنید. 

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , تعمیر ایسیو خودرو , تعمیر کامپیوتر خودرو , قیمت تعمیر ایسیو ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

کامپیوتر خودرو وظیفه ی مغز خودرو را برعهده دارد و بعنوان فرمانده و مرکز کنترل انواع کار های خودرو عمل می کند. از دیگر وظایف ایسیو خودرو که فهمیدن آن برای شما بسیار سودمند است می توان به نظارت بر کارکرد کلی موتور، نمایش میزان مصرف سوخت، نمایش میزان باد لاستیک و غیره اشاره کرد. همچنین عیب یابی خودرو نیز از طریق ایسیو خودرو انجام می شود به این طریق که ایسیو به دستگاه دیاگ وصل شده و موارد غیر استاندارد و مشکلات خودرو را نشان می دهد. برای ادامه مطلب کلیک کنید.

 
 
فروشگاه کارایدک محصولات دیگری را نیز به شما ارائه می کند:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
شما می توانید جهت خرید تمامی قطعات خودرو بصورت اورجینال و با قیمت مناسب از فروشگاه آنلاین کارایدک با شماره های زیر تماس بگیرید:
 


:: برچسب‌ها: ایسیو سمند , قیمت ایسیو سمند , کامپیوتر خودرو , کامیپوتر پژو 206 ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

همانطور که می دانید ایسیو خودرو یکی از اجزای حیاتی هر اتومبیلی محسوب می شود. این دستگاه در خودرو ها وظیفه ی شناسایی خطا های موجود در ماشین را داشته و این خطا ها را در حافظه ی خود ثبت می کند. پس یکی از راه های مهم برای خرید و یا شناختن هر چه بیشتر ایسیو خودرو این است که بدانیم این محصول ساخته ی کدام برند می باشد. مثلا کامپیوتر پژو 206 مارک متفاوتی نسبت به ایسیو خودرو های دیگر دارد که فهمیدن این نکته به شما در تعمیر و شناخت خودرو بسیار کمک می کند. برای ادامه مطلب کلیک کنید.

 
 
فروشگاه کارایدک محصولات دیگری را نیز به شما ارائه می کند:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
شما می توانید جهت خرید تمامی قطعات خودرو بصورت اورجینال و با قیمت مناسب از فروشگاه آنلاین کارایدک با شماره های زیر تماس بگیرید:
 


:: برچسب‌ها: ایسیو خودرو , قیمت ایسیو پژو 206 , قیمت کامپیوتر خودرو , کامپیوتر پژو 206 , مارک های معروف ایسیو ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

یکی از سوالاتی که اکثرا برای تعمیرکاران و یا رانندگانی که خودشان خودروشان را تعمیر می کنند پیش می آید این است که بهترین دستگاه دیاگ ای که می توانند در بازار پیدا کنند، باید چه ویژگی هایی داشته باشد. یکی از نکاتی که در خرید دستگاه دیاگ اهمیت دارد این است که شما باید دستگاه دیاگی را خریداری کنید که بتواند در تعمیر انواع مختلف خودرو استفاده شود با اینکار شما از صرف هزینه های اضافه و استفاده از چند نوع دیاگ متفاوت برای خودرو های مختلف جلوگیری می کنید. در این مطلب ما میخواهیم شما را با مهم ترین ویژگی های دستگاه دیاگ آشنا کنیم. برای ادامه مطلب کلیک کنید.

 
 
فروشگاه کارایدک محصولات دیگری را نیز به شما ارائه می کند:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
شما می توانید جهت خرید تمامی قطعات خودرو بصورت اورجینال و با قیمت مناسب از فروشگاه آنلاین کارایدک، با شماره های زیر تماس بگیرید:
 


:: برچسب‌ها: برند معروف دستگاه دیاگ , دستگاه دیاگ , قیمت دستگاه دیاگ , کارایدک ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مهر 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد