نوشته شده توسط : اهوراوب

با افزایش قیمت بهای لوازم یدکی، فروشگاه اینترنتی ” کارایدک” به عنوان جامعترین مرجع خرید و مقایسه قطعات خودرو، فروش « لوازم یدکی ام وی ام» را با شرایط ویژه ای آغاز کرده است.

کارایدک از فروشگاه های لوازم یدکی انواع خودرو مثل ام وی ام ، لیفان ، پراید و … میباشد.  این شرکت برای کاربران این امکان را فراهم کرده تا بتوانند به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را خریداری کررده و به این صورت در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

تعیین کیفیت لوازم یدکی تولید کنندگان قطعات خودرو کمی ریسک دارد، اما اگر بخواهیم صادق باشیم خرید لوازم یدکی OEM هم بدون ریسک نیست. در این خصوص بهتر است کمی تحقیق کنید. از یک مکانیک قابل اعتماد سوال کنید . پیشینه و اعتبار کارخانه‌ های تولید‌کننده‌ ی قطعات خودرو را بررسی کنید.

کارایدک محصولات و لوازم یدکی mvm را اصل و با ضمانت به دست شما میرساند. این محصولات دارای گارانتی هستند و از مزایای گارانتی بهره مند میشوند. کارایدک کامل ترین لوازم یدکی و هر آن چه در بازار یافت نمیشود را کاملا اصل و ضمانتی به شما ارائه میدهد. این فروشگاه اینترنتی به مشتریان ارادت خاصی دارد و با سریعترین حالت ممکن آماده همکاری با شما عزیزان است.

فروشگاه اینترنتی کارایدک برای خرید آسان و مطمئن لوازم يدكی mvm و دیگر خودروها به صورت اصلی اصلی و اورجینال با گارانتی است لوازم اسپرت انواع ماشین و لوازم جانبی انواع خودرو را ميتوانید اينترنتی و در كمترین زمان ممكن خریداری كنید. برای اطلاعات بیشتر 02136617616با تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: لوازم یدکی mvm ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

پژو ۲۰۶ (به انگلیسی: Peugeot 206) یک خودروی سواری تولید شرکت پژو است که به جهت هندلینگ مناسب، جذابیت ظاهری، سازگاری با محیط زیست و مصرف سوخت پایین و همچنین گزینه‌های گوناگون و فراوان در سراسر جهان طرفداران زیادی داشت و در ایران با ۶ تیپ تولید و عرضه می‌شد.
این خودرو میان ایرانیان با استقبال زیادی رو به رو شده و صاحبان آن ها رو به افزایش هستند. از این رو کارایدک برای ارائه انواع لوازم یدکی 206 پیشگام میباشد.

پراید خودرویی است که تولید آن در کره جنوبی آغاز شد. از سال ۷۲ در ایران توسط شرکت سایپا آغاز شد؛ که در کره جنوبی در مدل‌های DM و FS و همچنین مدل سدان که به آن بتا نیز گفته می‌شد تولید می‌شده‌است. پراید نخست توسط کمپانی فورد و سپس توسط کمپانی کیا ساخته شده‌است. البته نام خودروی تولیدی پراید نبوده و تفاوت‌های اساسی ای نیز دارند.

این خودرو به دلیل ارزان تر بودن از بقیه خودروهای داخلی مالکان زیادی دارد و شما میتوانید برای خرید لوازم یدکی پراید از ما کمک بگیرید.

تماس با فروشگاه لوازم یدکی 206 و پراید

لوازم یدکی پراید و خودروهای دیگر اعم از تزیینات داخلی و خارجی را از کارایدک بخواهید و کیفیت را با همه وجود حس کنید.

فروشگاه اینترنتی کارایدک فروشگاه اینترنتی انواع لوازم يدكی 206 ، پراید و دیگر خودروها به به شکل اورجینال با گارانتی میباشد. شما میتوانید لوازم اسپرت انواع خودرو ها به همراه انواع لوازم جانبی ارا اينترنتی و در سریعترین زمان ممكن خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر 02136617616 با تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: لوازم يدكی 206 , لوازم یدکی پراید ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

ECU مخفف کلمه Electeronic control unit است و با قرار گرفتن انژکتور در اتومبیل‌ های امروزی قطعات الکترونیکی دیگری نیز با آن‌ در سیستم کنترلی اتومبیل به‌وجود آمدند. ایسیو سمند یکی از مهمترین قطعات الکترونیکی است که نقش هدایت و کنترل یک خودروی انژکتوری را بر عهده دارد.

این قطعه یک میکرو کامپیوتر است که به کمک سنسور ها و با تعیین شرایط لحظه‌ ای موتور به یک سری عمل کننده یا فرمان‌ بر های نصب شده بر روی موتور فرمان دهد تا از این طریق، زمان و مدت پاشش سوخت، زمان جرقه و فراهم‌ سازی شرایط مناسب برای ایجاد احتراق را در داخل سیلندر ها تامین کند. این میکرو کامپیوتر نیز مانند دیگر همنوعان خود شامل CPU، حافظه و برنامه‌ ریز است.

ECU سمند با توجه به سنسور هایی که به موتور متصل است وضعیت و شرایط خودرو را تحلیل کرده و پاسخ‌ های لازم را به خروجی‌ ها که عبارتند از: انژکتور ها، جرقه زن‌ ها و … اعمال می‌ کند. سنسورهای کیت‌ های انژکتوری مختلف هستند که هر چه تعداد آن ها بیشتر باشد ECU بهتر می‌ تواند شرایط موتور را درک کند.

خودروی ملی سمند که در سه تیپ SE – LX – EF7LX عرضه میشود دارای ای سی یو بوش ۷٫۴٫۹ ( BOSCH ME 7.4.9 ) میباشد . این خودرو دارای محدودیت ها و ایراداتی در ای سی یو خود بوده که این ایرادات با ریمپ ECU قابل حل میباشد .

فروشگاه ایسیو سمند

برای ثبت درخواست تعمیر ECU سمند و یا خرید کافیست با شماره ۰۲۱۳۶۶۱۷۶۲۵ تماس حاصل نمایید !

مطالب مرتبط:

خرید اینترنتی کامپیوتر 206
کامپیوتر 206 چیست؟



:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , کامپیوتر سمند ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

امروزه محصولاتی بیشتر مورداستقبال مصرف‌ كنندگان قرار می گیرند كه با نام‌ های تجاری معتبر و با كیفیت بالا به بازار عرضه شوند. دلیل این امر، اطمینان از كیفیت مطلوب كالا در مقابل هزینه‌ های پرداختی است. متاسفانه، تولید و توزیع كالا های تقلبی با كیفیت پایین و بسته‌بندی های متفرقه در بازار رواج یافته است.

از آنجایی كه همواره بررسی فنی بر روی قطعات یدكی اصلی توسط مشتریان امكان‌پذیر نیست، لذا استفاده از این كالا ها علاوه بر صرف هزینه‌ های مالی زیاد، امكان خطرات جانی را نیز به دنبال خواهد داشت.

دركشور های پیشرفته علاوه بر سازمان‌ های دولتی كه متولی كنترل كیفیت كالا و خدمات هستند، شركت‌ های تامین‌كننده قطعات یدكی مورد تایید شركت‌ های خودروساز نیز، برای ایجاد اطمینان خاطر مصرف‌كنندگان، با همكاری شركت‌ های معتبر و متخصص در امركنترل و بازرسی كیفیت، اقدام به درج مارک و كد ردیابی برروی قطعات می نمایند.

خدمات فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی لیفان

فروش لوازم یدکی و قطعات لیفان x60 ( ایکس 60 )
فروش لوازم یدکی و قطعات لیفان x50 ( ایکس 50 )
فروش لوازم یدکی و قطعات لیفان 520
فروش لوازم یدکی و قطعات لیفان 620
فروش لوازم یدکی و قطعات لیفان 820

تماس با فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی لیفان

کارایدک علاوه بر فروش لوازم یدکی لیفان ، فروشنده لوازم یدکی پراید ، لوازم یدکی 206 و …. هم میباشد. این مجموعه با استفاده از کالاهای اصل گارانتی دار محبوبیتی بیش از پیش باز کرده است.

برای خرید ، سفارش و اطلاع از قیمت های بروزشده لوازم یدکی لیفان از طریق شماره ذکر شده با ما تماس بگیرید:

02136617616



:: برچسب‌ها: لوازم یدکی لیفان ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

استارتر

وقتی کلید استارت را در خودرو فشار می‌ دهید موتور استارتر الکتروموتوریست فعال شده و پیشرانه‌ ی خودرو را می‌ چرخاند تا روشن شود. اگر استارت زدید و استارتر کار نکرد به احتمال زیاد موتور ان سوخته است و باید آن را تعویض کنید. تجربه نشان داده است که استارتر بدون اطلاع قبلی و ناگهانی از کار میفتد. استارتر خیلی گران قیمت نیست و تعویض آن در اکثر خودرو ها به سادگی امکان پذیر است. برای خرید لوازم یدکی 206 و پراید بصورت آنلاین با ما تماس بگیرید

حس گر زاویه‌ی فرمان

حس گر زاویه‌ ی فرمان از اصلی ترین ارکان سیستم کنترل کشش (TCS) است. سیستم کنترل کشش از طریق دریافت زاویه‌ ی فرمان توسط این سنسور میتواند جهت حرکت خودرو را تشخیص دهد. اگر این حس گر خراب شود چراغ هشدار سیستم کنترل کشش در پشت آمپر خودرو روشن می‌ شود و ممکن است در بعضی مدل‌ ها چراغ ABS هم روشن گردد.

جعبه فرمان

جعبه فرمان وظیفه‌ ی انتقال فرمان راننده به چرخ‌ ها را برای تغییر جهت برعهده دارد. این قطعه جزو قطعات مهم خودروست و وجود ایراد در آن را نباید نادیده گرفت. گذشت زمان می‌ تواند مشکلاتی چون از بین رفتن دنده های داخلی جعبه فرمان، خرابی اتصالات آن و نشتی روغن از اورینگ‌ های آن را باعث شود. برای خرید قطعه لوازم یدکی جعبه فرمان 206 ، پراید و … با ما تماس بگیرید.

حس گر دمای آب

این حس گر دمای موتور را به ECU و راننده نشان می‌ دهد. خرابی این سنسور باعث می‌ شود که خودرو در حالی که گرم شده اما مانند حالت سرد سوخت پاشی داشته باشد و یا حتی میتواند باعث گردد که ECU موتور سرد را اشتباها گرم شناسایی نماید. این سنسور هم با گذشت زمان ممکن است خراب گردد. خوشبختانه تعویض آن هزینه‌ ی زیادی در پی ندارد و برای دریافت قطعه اصل لوازم یدکی پراید و 206 و … با ما تماس بگیرید.

ترموستات

ترموستات وظیفه‌ ی برقرار کردن جریان مایع خنک کننده بین پیشرانه و رادیاتور را برعهده دارد. در هنگام سرد بودن پیشرانه ترموستات کمک میکند که پیشرانه زودتر گرم شود و در هنگام گرم بودن هم از گرمای بیش از حد جلوگیری می‌ کند. ترموستات‌ ها علاقه ی زیادی به گیر کردن دارند و اگر دمای موتور خودرو بیش از حد بالا رفت می‌ توانید به ترموستات مشکوک باشید. تعویض ترموستات معیوب با ترموستات نو ساده و کم هزینه میباشد. در بعضی خودروها که ترموستات برقی دارند هزینه‌ ها کمی بیشتر است و برای دریافت قطعات اصل و ضمانتی میتوانید با فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی 206 ، برلیانس و … کارایدک تماس بگیرید.

سوپاپ

سوپاپ قطعه‌ ای نسبتا کوچیست که دریچه ای برای ورود هوا و و خروج دود از محفظه‌ ی احتراق بحساب می‌ آید. سوپاپ‌ ها بطور مستقیما یا غیرمستقیم توسط میل سوپاپ باز و بسته می‌ شوند و بازگشت آن ها به موقعیت اولیه شان توسط فنری بنام فنر سوپاپ انجام میشود.  سوپاپ کج را نمی‌ توان تعمیر کرد و باید آن را تعویض کرد. سوپاپ ها توسط دو قطعه بنام‌ های سیت و گیت آب بندی می‌ شوند، گاهی ممکن است که سیت یا گیت آسیب ببیند که در آن صورت لازم است تا سرسیلندر باز بگردد.

حس گر سرعت چرخ

حس گر سرعت چرخ، اطلاعات مورد نیاز دو سیستم ABS و کنترل کشش را فراهم میکند. این حس گر درست در پشت چرخ قرار دارد، نکته ی منفی حس گر سرعت چرخ این است که در معرض عوامل محیطی زیادی قرار دارد و همین عامل میتواند باعث خرابی آن گردد اما در مقابل مزیت حس گر سرعت چرخ این است که تعویض ان راحت انجام می‌ شود. در صورت خرابی حس گر سرعت چرخ، چراغ هشدار مربوطه در نشان دنده ها روشن می‌ شود و با دستگاه دیاگ هم می‌ تواند آن را عیب یابی کرد.

پیستون

در اکثر خودرو ها سطح پیستون صاف میباشد اما بعضی اوقات سازنده تغییراتی روی سطح آن می‌ دهد. بعضی تیونر ها برای اینکه قدرت پیشرانه را افزایش دهند، پیستون‌ های استاندارد را با نمونه‌ های سبکتر جایگزین می‌ کنند. پیستون‌ ها قطعاتی هستند که به ندرت خراب می‌ شوند و دوام بالایی دارند اما استفاده ی نادرست از خودرو و فشار بیش از اندازه به پیشرانه می‌ تواند سبب آسیب دیدن پیستون‌ ها گردد. پستون‌ ها را باید بصورت دست تعویض کرد یعنی نمیتوان تنها یک یا چندتا آن ها را تعویض نمود بلکه لازم است تا همه آن ها با هم تعویض شوند. قیمت پیستون ارزان نیست و تعویض آن هم نیازمند باز شدن کامل پیشرانه و تخصص بالا استکه خود هزینه ها را افزایش خواهد داد.

سرسیلندر

سرسیلندر نیمه‌ ی بالایی پیشرانه را تشکیل می‌ دهد و بخش‌ هایی چون میل سوپاپ، سوپاپ‌ ها اتاقک احتراق، درب سوپاپ را در خود جای داده است. جنس این بخش در پیشرانه‌ های جدید اکثرا از جنس آلومینیومی است. قیمت این قطعه وابسته به نوع خودرو میباشد اما در هر صورت قطعه‌ ی ارزانی نیست.

موتور برف پاک کن

برف پاک کن‌ ها دوست شما در آب و هوای نا مساعد هستند. مثل هر دستگاه الکترونیکی دیگری، موتور برف پاک کن هم بصورت ناگهانی خراب می‌ شود. هیچ چیزی بد تر از این نیست که در جاده و هنگام وقوع بارانی سنگین، موتور برف پاک کن از کار بیفتد. حتی فکرش هم وحشتناک است !

 

خرید لوازم یدکی با ضمانت نامه و اصل از کارایدک

فروشگاه اینترنتی کارایدک برای خرید آسان و مطمئن لوازم يدكی پراید و 206 و … و دیگر خودروها به صورت اصلی اصلی و اورجینال با گارانتیست لوازم اسپرت انواع ماشین و لوازم جانبی انواع خودرو را ميتوانید اينترنتی و در كم ترین زمان ممكن خریداری كنید.

ما تعمیر کامپیوتر پژو 206 را با بالاترین کیفیت و سرعت ممکن انجام میدهیم.

راه های ارتباط با کارایدک:

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۱۶



:: برچسب‌ها: کامپیوتر پژو 206 , لوازم يدكی 206 , لوازم یدکی پراید ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

استارتر

وقتی کلید استارت را در خودرو فشار می‌ دهید موتور استارتر الکتروموتوریست فعال شده و پیشرانه‌ ی خودرو را می‌ چرخاند تا روشن شود. اگر استارت زدید و استارتر کار نکرد به احتمال زیاد موتور ان سوخته است و باید آن را تعویض کنید. تجربه نشان داده است که استارتر بدون اطلاع قبلی و ناگهانی از کار میفتد. استارتر خیلی گران قیمت نیست و تعویض آن در اکثر خودرو ها به سادگی امکان پذیر است. برای خرید لوازم یدکی 206 و پراید بصورت آنلاین با ما تماس بگیرید

حس گر زاویه‌ی فرمان

حس گر زاویه‌ ی فرمان از اصلی ترین ارکان سیستم کنترل کشش (TCS) است. سیستم کنترل کشش از طریق دریافت زاویه‌ ی فرمان توسط این سنسور میتواند جهت حرکت خودرو را تشخیص دهد. اگر این حس گر خراب شود چراغ هشدار سیستم کنترل کشش در پشت آمپر خودرو روشن می‌ شود و ممکن است در بعضی مدل‌ ها چراغ ABS هم روشن گردد.

جعبه فرمان

جعبه فرمان وظیفه‌ ی انتقال فرمان راننده به چرخ‌ ها را برای تغییر جهت برعهده دارد. این قطعه جزو قطعات مهم خودروست و وجود ایراد در آن را نباید نادیده گرفت. گذشت زمان می‌ تواند مشکلاتی چون از بین رفتن دنده های داخلی جعبه فرمان، خرابی اتصالات آن و نشتی روغن از اورینگ‌ های آن را باعث شود. برای خرید قطعه لوازم یدکی جعبه فرمان 206 ، پراید و … با ما تماس بگیرید.

حس گر دمای آب

این حس گر دمای موتور را به ECU و راننده نشان می‌ دهد. خرابی این سنسور باعث می‌ شود که خودرو در حالی که گرم شده اما مانند حالت سرد سوخت پاشی داشته باشد و یا حتی میتواند باعث گردد که ECU موتور سرد را اشتباها گرم شناسایی نماید. این سنسور هم با گذشت زمان ممکن است خراب گردد. خوشبختانه تعویض آن هزینه‌ ی زیادی در پی ندارد و برای دریافت قطعه اصل لوازم یدکی پراید و 206 و … با ما تماس بگیرید.

ترموستات

ترموستات وظیفه‌ ی برقرار کردن جریان مایع خنک کننده بین پیشرانه و رادیاتور را برعهده دارد. در هنگام سرد بودن پیشرانه ترموستات کمک میکند که پیشرانه زودتر گرم شود و در هنگام گرم بودن هم از گرمای بیش از حد جلوگیری می‌ کند. ترموستات‌ ها علاقه ی زیادی به گیر کردن دارند و اگر دمای موتور خودرو بیش از حد بالا رفت می‌ توانید به ترموستات مشکوک باشید. تعویض ترموستات معیوب با ترموستات نو ساده و کم هزینه میباشد. در بعضی خودروها که ترموستات برقی دارند هزینه‌ ها کمی بیشتر است و برای دریافت قطعات اصل و ضمانتی میتوانید با فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی 206 ، برلیانس و … کارایدک تماس بگیرید.

سوپاپ

سوپاپ قطعه‌ ای نسبتا کوچیست که دریچه ای برای ورود هوا و و خروج دود از محفظه‌ ی احتراق بحساب می‌ آید. سوپاپ‌ ها بطور مستقیما یا غیرمستقیم توسط میل سوپاپ باز و بسته می‌ شوند و بازگشت آن ها به موقعیت اولیه شان توسط فنری بنام فنر سوپاپ انجام میشود.  سوپاپ کج را نمی‌ توان تعمیر کرد و باید آن را تعویض کرد. سوپاپ ها توسط دو قطعه بنام‌ های سیت و گیت آب بندی می‌ شوند، گاهی ممکن است که سیت یا گیت آسیب ببیند که در آن صورت لازم است تا سرسیلندر باز بگردد.

حس گر سرعت چرخ

حس گر سرعت چرخ، اطلاعات مورد نیاز دو سیستم ABS و کنترل کشش را فراهم میکند. این حس گر درست در پشت چرخ قرار دارد، نکته ی منفی حس گر سرعت چرخ این است که در معرض عوامل محیطی زیادی قرار دارد و همین عامل میتواند باعث خرابی آن گردد اما در مقابل مزیت حس گر سرعت چرخ این است که تعویض ان راحت انجام می‌ شود. در صورت خرابی حس گر سرعت چرخ، چراغ هشدار مربوطه در نشان دنده ها روشن می‌ شود و با دستگاه دیاگ هم می‌ تواند آن را عیب یابی کرد.

پیستون

در اکثر خودرو ها سطح پیستون صاف میباشد اما بعضی اوقات سازنده تغییراتی روی سطح آن می‌ دهد. بعضی تیونر ها برای اینکه قدرت پیشرانه را افزایش دهند، پیستون‌ های استاندارد را با نمونه‌ های سبکتر جایگزین می‌ کنند. پیستون‌ ها قطعاتی هستند که به ندرت خراب می‌ شوند و دوام بالایی دارند اما استفاده ی نادرست از خودرو و فشار بیش از اندازه به پیشرانه می‌ تواند سبب آسیب دیدن پیستون‌ ها گردد. پستون‌ ها را باید بصورت دست تعویض کرد یعنی نمیتوان تنها یک یا چندتا آن ها را تعویض نمود بلکه لازم است تا همه آن ها با هم تعویض شوند. قیمت پیستون ارزان نیست و تعویض آن هم نیازمند باز شدن کامل پیشرانه و تخصص بالا استکه خود هزینه ها را افزایش خواهد داد.

سرسیلندر

سرسیلندر نیمه‌ ی بالایی پیشرانه را تشکیل می‌ دهد و بخش‌ هایی چون میل سوپاپ، سوپاپ‌ ها اتاقک احتراق، درب سوپاپ را در خود جای داده است. جنس این بخش در پیشرانه‌ های جدید اکثرا از جنس آلومینیومی است. قیمت این قطعه وابسته به نوع خودرو میباشد اما در هر صورت قطعه‌ ی ارزانی نیست.

موتور برف پاک کن

برف پاک کن‌ ها دوست شما در آب و هوای نا مساعد هستند. مثل هر دستگاه الکترونیکی دیگری، موتور برف پاک کن هم بصورت ناگهانی خراب می‌ شود. هیچ چیزی بد تر از این نیست که در جاده و هنگام وقوع بارانی سنگین، موتور برف پاک کن از کار بیفتد. حتی فکرش هم وحشتناک است !

 

خرید لوازم یدکی با ضمانت نامه و اصل از کارایدک

فروشگاه اینترنتی کارایدک برای خرید آسان و مطمئن لوازم يدكی پراید و 206 و … و دیگر خودروها به صورت اصلی اصلی و اورجینال با گارانتیست لوازم اسپرت انواع ماشین و لوازم جانبی انواع خودرو را ميتوانید اينترنتی و در كم ترین زمان ممكن خریداری كنید.

ما تعمیر کامپیوتر پژو 206 را با بالاترین کیفیت و سرعت ممکن انجام میدهیم.

راه های ارتباط با کارایدک:

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۱۶



:: برچسب‌ها: لوازم یدکی 206 , لوازم یدکی پراید , لوازم یدکی پژو , مهم ترین لوازم یدکی خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

جلوگیری از سرقت کامپیوتر خودرو

مثل آب خوردن ECU سمند و 405 را باز میکند؛ در کمتر از یک دقیقه؛ آنقدر راحت که با دزدیدن «ECU» سمند و 405، روزانه حدود 2 میلیون تومان درآمد دارد؛ نابغه ‌ای که توصیه های کم هزینه اش به ایران خودرو میتواند آمارسرقت این دوخودرو را کم کند.

می ‌گویند تخصصش پژو و سمند است؛ آن هم پژو۴۰۵؛ نه پژوپارس و نه۲۰۶؛
سعید بچه شهر ری است؛۳۰ساله؛ میگوید قبل از این بار هم ۱۰ _ ۱۱ بار دیگر هم برای سرقت «ECU» دستگیر شده ولی این دفعه آمارش بالاتر است؛۸۰۰فقره سرقت کامپیوتر سمند و ۴۰۵٫.

توصیه دزد نابغه برای جلوگیری از سرقت کامپیوتر خودرو

او به عنوان یک این کاره توصیه ‌ای هم برای تولیدکنندگان خودروی داخلی دارد که مانع دزدان میشود: «با قفل زدن چیزی درست نمیشه و نمیشه جلوی دزد رو گرفت؛ ابتدایی ‌ترین کار و کم ‌هزینه‌ ترین کاری که میشه کرد تا امنیت این ماشینا بیشتر بشه اینه که ایران خودرو سیم کشی این ماشینا رو جمع کنه و «ECU» رو از داخل کاپوت بیاره داخل اتاق؛ شما پراید رو نگاه کن؛ «ECU» رو گذاشته پشت کیلومتر؛ خیلی ایمن تره؛ انقدر امنه که دیگه هیچ دزدی سراغ دزدیدن ECU پراید نمیره؛ یعنی کافیه ایران ‌خودرو نیم متر سیم ‌کشیهاش رو اضافه کنه و «ECU» رو داخل اتاق نصب کنه. بعد هم پیچهای پشت کیلومتر و «ECU» رو از چند نوع پیچ مختلف انتخاب کنن که باز کردن این قطعات زمان ‌برتر بشه و باز کردن اونا برای دزد سخت ‌تر؛ به همین راحتی.»

خرید و تعمیر کامپیوتر سمند ، 206 و ...

خرید ecu سمند و دیگر خودروها را به صورعت اینترنتی ازکارایدک انجام بدهید تا هم در وقت و هزینه صرفه جویی کنید و هم محصولات را با ضمانت و به صورت تضمینی و اضل نححویل بگیرید.

در این مجموعه تعمیر کامپیوتر سمند و …. انجام میگیرد و کافیست فقط یک تماس با ما بگیرید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تماس با کارایدک : 

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۱۶



:: برچسب‌ها: ای سیو پراید , کامپیوتر پراید , کامپیوتر سمند ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

فان شرکت خودروساز چینی است که فعالیت خود را در سال 1992 آغاز کرد. لیفان به تولید خودروی سواری، خودروی تجاری، موتور سیکلت و حتی کفش ورزشی مشغول است. لیفان در ابتدا یک کارگاه 9 نفره تعمیر موتورسیکلت بوده و در اولین تولیدات خود به تولید کامیون پرداخت. لیفان در ایران با شرکت کرمان موتور وارد قرارداد شده و محصولات مختلفی از جمله لیفان 820 و یا لیفان X50 را تا بحال روی خط تولید کرمان موتور برده است. همچنین لیفان 620 از جمله خودروهایی است که توانسته در رنج قیمتی مناسبی رقیبی جدی برای پژو پارس باشد.

کارایدک از فروشنگان اینترنتی قطعات و لوازم یدکی معتبر لیفان در ایران بوده که همه قطعات اصل و دارای ضمانت را به دست شما میرساند.

لوازم یدکی لیفان برای تزیینات داخلی و خارجی و همچنین قطعات اصل این خودرو همگی در کارایدک موجود هستند تا بتوانید کیفیت را به معنای واقعی تجربه کنید.

فروش ، واردات و پخش  لوازم یدکی لیفان و جک و جیلی فروش بهترین و با کیفت ترین 620 ،  لیفان 520 ، جک جی 5 ، جک اس 5 همگی در کارایدک انجام میگیرد.

تماس با فروشگاه لوازم یدکی لیفان

. هدف ما جلب رضایت مشتریان و یاری آنها جهت تهیه ی قطعات مورد نیاز و با کیفیت ترین لوازم و قطعات یدکی خودرو های چینی شامل لوازم و قطعات یدکی لیفان LIFAN میباشد.

برای اطلاع از قیمت های بروز و سفارش لوازم یدکی لیفان از طریق شماره ذکر شده با ما تماس بگیرید:

راه های ارتباط با ما در قسمت پایانی سایت درج شده است و تنها با یک تماس میتوانید به ما متصل شوید:

02136617616



:: برچسب‌ها: سفارش لوازم یدکی لیفان , لوازم یدکی لیفان , لوازم یدکی ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

فروشگاه لوازم یدکی برلیانس کارایدک یکی از معتبر ترین گروه های فروش لوازم یدکی خودرو بوده و لوازم یدکی های خود را به صورت اصل و ضمانت نامه به سرتاسر ایران ارسال مینماید.

خرید لوازم یدکی خودرو بسیار کار حساسی است چرا که همیشه از ر چیزی مشابه آن در بازار وجود دارد و در صورت مراجعه به فروشگاه هایی که دارای ضمانت نیستن و مورد اعتماد قرار ندارند امکان دارد هزینه لوازم یدکی اضل را پرداخت کنید اما لوازم تقلبی تحویل بگیرید.

کارایدک کامل ترین لوازم یدکی و هر آن چه در بازار یافت نمیشود را کاملا اصل و ضمانتی به شما ارائه میدهد. این فروشگاه اینترنتی به مشتریان ارادت خاصی دارد و با سریعترین حالت ممکن آماده همکاری با شما عزیزان است.

لوازم یدکی برلیانس و خودروهای دیگر اعم زا تزیینات داخلی و خارجی را از کارایدک درخاست کنید و کیفیت را با همه وجود احساس کنید.

یادتان باشد که قظعه های داخلی خودرو در صورت تقلبی بودن و بی کیفیت بودنم میتواند به اجزای دیگر خودرو هم ضرر بزند . پس هرگز بدون مانت نامه کالایی را تحویل نگیرید.

کارایدک محصولات و لوازم یدکی را به سرتاسر ایران ارسال نموده و همه هموطنان میتوانند از این شرکت بهره مند شوند.

تماس با فروشگاه لوازم یدکی برلیانس

کارایدک فروشنده لوازم یدکی پراید ، لوازم یدکی 206 و …. هم میباشد.

برای خرید ، سفارش و اطلاع از قیمت های بروزشده لوازم یدکی برلیانس از طریق شماره ذکر شده با ما تماس بگیرید:

02136617616[



:: برچسب‌ها: لوازم یدکی برلیانس , لوازم برلیانس ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

با افزایش قیمت بهای لوازم یدکی، فروشگاه اینترنتی ” کارایدک” به عنوان جامعترین مرجع خرید و مقایسه قطعات خودرو، فروش « لوازم یدکی پراید » را با شرایط ویژه ای آغاز کرده است.

این فروشگاه اینترنتی که در حال حاضر بیش از چهار هزار قلم کالا در انبار های خود دارد، به صورت شبانه روزی سفارش مشتریان را به صورت اینترنتی دریافت می کند و قطعه های خودروی مورد نظر را به هر نقطه از کشور ارسال مینماید.

در فروشگاه اینترنتی کارایدک لوازم یدکی پراید، شما میتوانید قطعه ها را با ضمانت اصالت خریداری کنید. هم چنین با توجه به همکاری مستقیم ” کارایدک” با تأمین کنندگان لوازم یدکی، در حال حاضر بهای تمام لوازم یدکی پراید در این فروشگاه اینترنتی بهترین قیمت بازار است و در کنار آن تخفیفهای مختلفی در این سایت برای رفاه حال مشتریان دیده شده است.

تماس با فروشگاه لوازم یدکی پراید

فروشگاه اینترنتی کارایدک برای خرید آسان و مطمئن لوازم يدكی پراید و دیگر خودروها به صورت اصلی اصلی و اورجینال با گارانتی است لوازم اسپرت انواع ماشین و لوازم جانبی انواع خودرو را ميتوانید اينترنتی و در كم ترین زمان ممكن خریداری كنید.

برای اطلاع از قیمت های بروز و سفارش لوازم یدکی پراید و لوازم یدکی 206 از طریق شماره ذکر شده با ما تماس بگیرید:

02136617616



:: برچسب‌ها: لوازم یدکی پراید , لوازم پراید , لوازم یدکی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 اسفند 1397 | نظرات ()