نوشته شده توسط : اهوراوب

برلیانس H320 خودرویی در کلاس هاچ بک است و دارای تمام ویژگی های وسوسه کننده ای است که می تواند نظر خریداران را به سمت خود جلب کند. این خودرو درواقع، نوع هاچ بک برلیانس H330 است. این نوع خودرو بین قشر جوانان و البته خانم ها جای زیادی باز کرده وش ما عزیزان میتوانید برای خرید انواع لوازم یدکی برلیانس از کارایدک کمگ بگیرید. برلیانس H320 ظاهر زیبایی دارد، در رنگ های متفاوتی عرضه می شود و امکانات جانبی آن در سطح قابل قبولی است. کارایدک کامل ترین لوازم یدکی و هر آن چه در بازار یافت نمیشود را کاملا اصل و ضمانتی به شما ارائه میدهد. این فروشگاه اینترنتی به مشتریان ارادت خاصی دارد و با سریعترین حالت ممکن آماده همکاری با شما عزیزان است.

کارایدک فروشگاه اینترنتی انواع لوازم یدکی همراه با گارانتی و ضمانت نامه به شما کمک میکند تا بهترین ها را در اختیار داشته باشید. خرید انواع لوازم یدکی mvm ، پراید ، 206 و … در این مجموعه امکان پذیر میباشد. این مجموعه با پشتوانه سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو، مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم نماید

لوازم یدکی برلیانس و هر خودروی دیگری را که میخواهید را با بالاترین سرعت از ما تحویل بگیرید . این را هم اضافه کنیم که برای خرید هرگونه وسایل داخل و یا خارجی خودرو کارایدک به شما مشاوره رایگان نیز اعمال میکند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید” 02136617616

 



:: برچسب‌ها: لوازم یدکی برلیانس ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که ایسیو زیمنس اصل از کجا بخریم؟ شاید به خیلی از فروشگاه های اینترنتی و یا واقعی مراجعه کرده باشید ولی ایسیو زیمنس اصل را پیدا نکردید.

شما میتوانید با مراجعه به بهترین سایت فروشگاه آنلاین فروش قطعات مختلف ماشین ، کارا یدک همه ی قطعات را به صورت اورجینال خریداری کنید.

برای خرید ایسیو زیمنس ، ایسیو کروز که از جمله معروفترین مدل های معروف ایسیو خودرو میباشد که میتوانید با در ارتباط بودن با بهترین فروشگاه اینترنتی کارا یدک بهترین ایسیو را از نظر جنس و کیفیت و اصل بودن خریداری کنید.

همه ی فروشگاه های قطعات فروشی آنلاین این را به شما می گویند که همه ی قطعاتی که ما در اختیار شما قرار میدهیم اصلی است اما وقتی از آن ها خریداری می کنید بعد از مدتی میبینید که خودروی شما خراب شده و دچار خرابی شدید تری شده است.

کارا یدک در زمینه ی فروش قطعات یدکی ، الکتریکی ، انواع ایسیو و … فعالیت میکند و با فروش قطعات اورجینال سعی در جلب رضایت مشتریان خود شده است.

حالا به این که ایسیو زیمنس اصل از کجا بخریم؟ را دریافتیم که باید از یک فروشگاهی خریداری کنیم که قطعات خودرو را به صورت اورجینال و به دور از چینی بودن و یا فیک بودن به فروش می رساند.

اگر در گردش خرید ایسیو رفته باشید میبینید که ایسیو های فرعی و چینی در بازار پر است  و با قیمت بسیار بالایی به شما میفروشند تا یک پولی به جیب بزند اما شما باید آنقدر تجربه داشته باشید تا بتوانید یک ایسیو فرعی از اصلی را تشخیص دهید.

کارا یدک بهترین مرکز فروشگاه تخصصی آنلاین است که قطعات را به صورت اورجینال و اصل به فروش می رساند.

راه های ارتباطی شما با کارا یدک :

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۲۵

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۱۶

 



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

پیش از تنظیم قوانین مختلف آلایندگی، تولید خودروها بدون ریزپردازنده‌ ها و کاملاً با ارتباط مکانیکی بین قطعات انجام می‌ شد؛ اما با ایجاد قوانین جدید آلایندگی و مصرف سوخت، وجود برنامه‌ های کنترلی پیچیده برای تنظیم دقیق ترکیب سوخت و هوا و کارایی‌ تر بهتر مبدل کاتالیست برای کاهش دادن آلایندگی خروجی اگزوز لازم شد. کنترل اعمال پیشرانه، مسئولیت اصلی ریزپردازنده‌ های خودرو است؛ واحد کنترل الکترونیک (Electronic Control Unit) یا ECU به‌ عنوان قدرتمند ترین کامپیوتر خودرو ها، مکانی برای گردهم آمدن ریزپردازنده‌ ها در یک مجموعه است.

ECU ها از سیستم کنترل حلقه بسته استفاده می‌ کنند؛ درواقع یک طرح کنترلی، که خروجی‌ ها سیستم را برای کنترل ورودی‌ های سیستم؛ وضعیت مصرف سوخت، آلایندگی پیشرانه و چند عامل دیگر، بررسی و نظارت می‌ کند. جمع‌ آوری داده‌ از سنسور های موجود در سمند که تعداد آن‌ ها هم کم نیست، انجام می‌ شود تا ECU اطلاعات کاملی از وضعیت کلی خودرو از حرارت آب رادیاتور تا میزان اکسیژن موجود در سیستم اگزوز، در اختیار داشته باشد.

در هر ثانیه، میلیون‌ ها محسابه و پردازش در ECU انجام می‌ شود؛ تصمیم‌ گیری بر بهترین زمان چرقه‌ زنی شمع‌ ها یا مدت زمان باز بودن انژکتور بر عهده‌ ی کامپیوتر سمند است تا آلایندگی و مصرف سوخت در بهترین شرایط باشد. یک ECU مدرن می‌ تواند پردازنده‌ ی ۴۰ مگاهرتزی ۳۲ بیتی داشته باشد؛ شاید این مشخصات در برابر پردازنده‌ های پی‌ سی، قابل توجه نباشد اما پردازنده‌ ی ECU سمند کد بسیاری کارآمد تری از پی‌ سی‌ ها اجرا می‌ کند.یک کد در ECU خودرو کمتر از یک مگابایت حافظه اشغال می‌ کند که در برابر برنامه‌ های نصب شده روی پی‌سی قابل مقایسه نیست. لازم به ذکر است که خودرو های مدرن چند ECU دارند و مجموع آن‌ ها را کامپیوتر مرکزی خودرو شناسایی می‌ کنند.

خرید کامپیوتر سمند اصل

کارایدک فروشگاه اینترنتی انواع ایسو سمند و انواع اقسام لوازم یدکی ها مطرح آماده همکاری با شما عزیزان می باشد.
برای خرید کامپیوتر سمند کافیست با ما تماس بگیرید تا قطعات اصل و ضمانتی را دریافت کنید.  برای ثبت درخواست خرید و یا  تعمیر ECU سمند و اطلاعات بیشتر با 02136617616 با تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:
خرید اینترنتی کامپیوتر 206
جلوگیری از سرقت کامپیوتر خودرو از زبان یک دزد نابغه!



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

در حقیقت ECU خلاصه یا مخفف کلمه Engine control unit یا همون یونیت کنترل موتور است.
با عوض شدن سیستم کاربراتوری خودروها و روی کار آمدن سیستم های انژکتور،این امکان برای طراحان بوجود آمد که با طراحی یک مدار هوشمند هم میزان و هم زمان پاشش سوخت از سر سوزن انژکتور خودرو و هم زمان جرقه زدن شمع خودرو را برای ارتقا عملکرد موتور، توسط یک مدار الکترونیکی کنترل نمایند البته این کار با استفاده از سنسورهای مختلف مثل سنسور دور موتور، سنسور اکسیژن ،سنسور دما و …. انجام میگیرد، طبیعتا هر چقدر تعداد سنسورهای بکار رفته در یک موتور بیشتر باشد، کارکرد ایسیو پیچیده تر و البته دقیق تر میباشد.

پس با توجه به مهم بودن کارایی این قطعه اکیدا تویه میشود تا ایسیو را از مراکز معتبری مانند کارایدک خریداری کنید. کارایدک به عنوان فروشنده بهترین لوازم یدکی و ایسیو (کامپیوتر) خودرو ها از شما دعوت می کند از ایسیو های موجود در این کمپانی دیدن کنید.

برای مشاهده لیست ایسیو چینی و … خودرو 206 و 207 کلیک کنید!

لوازم اسپرت انواع ماشین و لوازم جانبی انواع خودرو را ميتوانید اينترنتی و در كمترین زمان ممكن خریداری كنید.

مطالب مرتبط : خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان ، جلوگیری از سرقت کامپیوتر خودرو 

برای خرید کامپیوتر 206 و انواع خودرو های دیگر کافیست با فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارایدک تماس بگیرید.

ما تعمیر کامپیوتر پژو 206 را با بالاترین کیفیت و سرعت ممکن انجام میدهیم.

راه های ارتباط با کارایدک:

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۱۶



:: برچسب‌ها: کامپیوتر 206 , کامپیوتر پژو 206 ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

متاسفانه، تولید و توزیع كالاهای تقلبی با كیفیت پایین و بسته‌ بندی های متفرقه در بازار رواج یافته است. از آنجایی كه همواره بررسی فنی بر روی لوازم یدكی اصلی توسط مشتریان امكان‌پذیر نیست، لذا استفاده از این كالاها علاوه بر صرف هزینه‌ های مالی زیاد، امكان خطرات جانی را نیز به دنبال خواهد داشت.

كشور های پیشرفته علاوه بر سازمان‌ های دولتی كه متولی كنترل كیفیت كالا و خدمات هستند، شركت‌ های تامین‌ كننده لوازم یدكی مورد تایید شركت‌ های خودروساز نیز، برای ایجاد اطمینان خاطر مصرف‌كنندگان، با همكاری شركت‌ های معتبر و متخصص در امركنترل و بازرسی كیفیت، اقدام به درج مارك و كد ردیابی برروی لوازم مینمایند.

خرید لوازم یدکی لیفان از کارایدک

ارایه لوازم استاندارد و خدمات متمایز، كه نتیجه آن افزایش رضایت مشتری است، اولین و مهم‌ترین هدف شركت کارایدک است و دست‌اندركاران این شركت فراهم‌كردن دسترسی آسان مشتریان به قطعات استاندارد در سراسر كشور و تامین نیاز بازار لوازم یدكی لیفان و دیگر خودرو ها ، از جمله لوازم ایمنی و مصرفی كه مستقیما با جان و مال مردم سروكار دارد را جزو مهمترین وظایف خود میدانند.

مشخصه و ویژگی قابل تاكید و شناسایی لوازم کارایدک ، بسته‌بندی خاص و هولوگرام آن است. برچسب امنیتی یا هولوگرام، محصولی اپتیكی است كه با الصاق به كالاهای تولیدی و اسناد و مدارك، امنیت و اعتبار آن ها را تضمین می كند. همه لوازم استاندارد با برچسب و هولوگرام عرضه می شوند. قطعاتی كه از طریق شبكه تامین شركت خودروساز با هولوگرام و نشان تجاری توزیع می شوند، اصل و استاندارد است. فروش لوازم یدکی لیفان و جک و جیلی فروش بهترین و با کیفت ترین 620 ،  لیفان 520 ، جک جی 5 ، جک اس 5 همگی در کارایدک انجام میگیرد.

برای خرید ، سفارش و اطلاع از قیمت های بروزشده لوازم یدکی لیفان از طریق شماره ذکر شده با ما تماس بگیرید:

02136617616



:: برچسب‌ها: لوازم یدکی لیفان ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

کار هایی که کامپیوتر خودرو یا ایسیو میتواند انجام دهد نظارت بر کارکرد کلی موتور، نمایش اطلاعات عملکرد موتور به راننده، آگاهی از میزان مصرف سوخت، نمایش باد لاستیک ها، نمایش باز و بسته بودن درب ها، هشدار های گوناگون، میزان مصرف سوخت و تنظیم آن، چگونگی پاشش سوخت در انژکتور خودرو، میزان آلایندگی، مشخص کردن وضعیت های بحرانی خودرو و نمایش کارکرد خودرو با استفاده از برخی داده های خروجی و غیره.

بطور کلی کنترل وضعیت سوخت و نمایش آن را انجام داده و با استفاده از اطلاعات آن میتوان نسبت به بهبود مصرف سوخت خودرو اقدام نمود.

بطور کلی وظیفه دارد تمام حالات و عملکردهای خودرو را ثبت و ضبط نماید. سپس با استفاده از این داده های بدست آمده از طریق سنسورها تمامی شرایط خودرو را درک نماید.

شاید بتوان گفت که اصلی ترین وظیفه ECU خودرو تنظیم نمودن درجه و زمان پاشش سوخت در انژکتور باشد. اگر در این پروسه اختلالی ایجاد بشود، به دنبال آن عملیات احتراق بدرستی انجام نخواهد شد و امکان دارد که خودرو عملکرد صحیحی از خود به نمایش ندهد و آلایندگی های زیادی را وارد جو و محیط زیست نماید.

هم چنین عیب یابی خودرو از طریق کامپیوتر خودرو انجام میشود که بوسیله دستگاه دیاگ خودرو که به ایسیو خودرو متصل است و با استفاده از اطلاعات مهم ثبت شده در کامپیوتر اطلاعات را تطابق می دهد و وضعیت را بررسی میکند و عیب یابی خودرو از این طریق انجام میشود.

کارایدک فروشگاه اینترنتی انواع ایسو زیمنس و انواع اقسام لوازم یدکی ها مطرح آماده همکاری با شما عزیزان می باشد.
برای خرید ایسیو زیمنس ، ایسیو کروز کافیست با ما تماس بگیرید تا قطعات اصل و ضمانتی را دریافت کنید.

تماس با کارایدک : 
۰۲۱۳۶۶۱۷۶۱۶



:: برچسب‌ها: ایسیو زیمنس , ایسیو کروز ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

یکی از اصلی ترین بخش های خودرو های پژو 405  کامپیوتر خودرو است که درست به مانند مغز انسان وظیفه کنترل و تصمیم گیری را بر عهده دارد و هماهنگی بین اجزای خودرو را مشخص می کند.

کامیپوتر پژو 405 به عنوان یک کامپیوتر کوچک با پیدایش خودرو های انژکتوری دررون خودروها کا گذاشته شد. این قطعه که به کامیپوتر پژو 405 معروف است با استفاده از سنسور هایی که در نقاط مختلف خودرو کار گذاشته شده اند گزارش کاملی از عملکرد خودرو را بدست می آورد و وضعیت فنی خودرو را می سنجد. اهمیت کامیپوتر پژو 405 آنقدر مهم است که اگر در آن اختلالی رخ دهد خودرو از کار می افتد و قادر به حرکت نخواهد بود.

فروش ایسیو پژو 405 به صورت آنلاین و کاملا اورجینال در کارا یدک انجام می گیرد که میتوانید بدون اینکه به مغازه مراجعه کنید از محصولات کارا یدک خریداری کنید.

مطالب مرتبط : قیمت کامپیوتر پژو 405 ، خرید اینترنتی کامپیوتر پژو 405 

قطعه ی ایسیو خودرو کلا گران است چون این قطعه به عنوان اصلی ترین قطعه به حساب می آید و یک جورایی مغز کامپیوتر به حساب می آید.

پس گران بودن آن عادی است ، اگر فروشگاهی قیمت آن را ارزان اعلام کرد باید به کیفیت آن شک کنید ، چون یک ایسیو خوب و مناسب یک قیمت متعادل و مناسبی دارد.

کارا یدک در زمینه فروش انواع ایسیو های خودروهای مختلف از جمله فروش ایسیو پژو 405 ، پژو 206 و .. فعالیت می کند که میتوانید با اطمینان کامل از این فروشگاه بازدید و خرید کنید.

برای خرید و اطلاعات بیشتر راجع به قیمت آن میتوانید با کارا یدک در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: ایسیو پژو 405 , قیمت کامپیوتر پژو 405 , کارا یدک , کامپیوتر پژو 405 ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

ایسیو جزو مهمترین قطعات یک خودرو است که به عنوان مغز آن خودرو عمل می کند. این قطعه مهم را باید از مراکز معتبر و همرا با ضمانت خریداری نمود.

این قطعه یک میکرو کامپیوتر کوچک است که می تواند به کمک اطلاعاتی که به صورت زنده و همزمان از سنسور های وابسته می گیرد با تعیین شرایط لحظه ای موتور به یک سری عمل کننده یا فرمان برهای نصب شده بر روی موتور فرمان دهد تا از این طریق، زمان و مدت پاشش سوخت، زمان جرقه و فراهم سازی شرایط مناسب برای ایجاد احتراق را در داخل سیلندر ها تامین کند.

ECU دارای مقدار زیادی پیش نیاز داخلی برای عملکرد صحیح صدها اجزای داخلی می باشد. علاوه بر این، برای اینکه بسیاری از سنسورها و محرک ها عمل کنند، ولتاژ صحیح باید توسط کامپیوتر 206 برای اجزای داخل ماشین تامین شود..

پس با توجه به مهم بودن کارایی این قطعه اکیدا تویه میشود تا ایسیو را از مراکز معتبری مانند کارایدک خریداری کنید. کارایدک به عنوان فروشنده بهترین لوازم یدکی و ایسیو (کامپیوتر) خودرو ها از شما دعوت می کند از ایسیو های موجود در این کمپانی دیدن کنید.

برای مشاهده ایسیو چینی و … خودرو 206 و 207 کلیک کنید!

کامپیوتر خودرو 206 و 207 همانطور که میبینید در همه قیمت ها و انواع های مطرح وجود دارد و اگر در انتخاب آن ها سردرگم هستید ، از مشاورین برجسته کارایدک کمک بگیرید.

همچنین ما برای ارائه بهتر خدمات و حفظ لبخند مشتری ، تعمیرکارانی حرفه ای و مجرب در این مجموعه جهت تعمیر ایسیو 206 ، 207 و دیگر خودروها در اختیار داریم . برای خرید انواع ایسیو ، اطلاع از قیمت ها و همچنین ارتباط با تعمیرکاران ما از طریق شماره ذکر شده با ما تماس بگرید. 02136617616

مطالب مرتبط : خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان ، جلوگیری از سرقت کامپیوتر خودرو 



:: برچسب‌ها: خرید ایسیو چینی , خرید ایسیو 206 , کامپیوتر خودرو 206 ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

محصولات شرکت‌های تولید قطعات خودرو را بخرید

در بازار لوازم یدکی خودرو دو نوع قطعه وجود دارد، قطعاتی که توسط کارخانه‌ ی تولید‌ کننده‌ ی خودرو تولید می‌ شوند و قطعاتی که توسط کارخانه‌ های تولید قطعات خودرو تولید می‌ شوند. معمولا محصولات کارخانه‌ های تولید‌ کننده‌ ی خودرو کمی گران‌ تر هستند، اما این لزوما به این معنی نیست که کیفیت بهتری دارند. در واقع بعضی وقت‌ ها لوازم یدکی شرکت‌ های تولید قطعات خودرو کیفیت بهتری دارند. اگر قطعه‌ ی اصلی خودرو نقصی داشته باشد، شرکت‌ های تولید قطعات خودرو سعی می‌ کنند محصولاتی را ارائه دهند که آن نقص را نداشته باشند و این کاری نیست که تولید‌ کننده‌ ی خودرو انجام دهد.

برای این‌ که لوازم یدکی را گران نخرید، فقط در خصوص تعمیرات بدنه از قطعات کارخانه‌ ی تولید کننده خودرو استفاده کنید و از قطعات تولید کارخانه‌ های تولید قطعه‌ ی خودرو برای تعمیرات دیگر استفاده کنید. اگر مطمئن نیستید کدام گزینه را انتخاب کنید، از تعمیرگاه‌ ها و علاقه‌ مندان به خودرو کمک بگیرید. می‌ توانید از کسانی که هر دو نوع قطعه را امتحان کرده‌ اند در خصوص کیفیت آن‌ ها سوال‌ کنید.

لوازم یدکی دست دوم بخرید

در بعضی موارد، تنها تفاوت بین لوازم یدکی نو و دست دوم قیمت است. برای خرید لوازم یدکی دست دوم می‌ توانید به فروشگاه‌ های لوازم یدکی دست دوم، مراکز اسقاط خودرو و سایت‌ های آگهی و نیازمندی‌ های اینترنتی مراجعه کنید. اگر می‌ خواهید قطعه‌‌ ای تقریبا نو با قیمت دست دوم بخرید، می‌ توانید قطعات بازسازی‌شده یا تعمیری را مد نظر قرار دهید.

اینترنتی خرید کنید

لوازم یدکی را به صورت اینترنتی بخرید. به این شکل می‌ توانید قیمت‌ ها را مقایسه کنید و ارزان‌ ترین و با کیفیت‌ ترین قطعات را پیدا کنید. در اینترنت عبارت «خرید لوازم یدکی» را جست و جو کنید؛ به راحتی می‌ توانید چند وب‌سایت ایرانی برای خرید لوازم یدکی پیدا کنید.

مشتری ثابت شوید

سعی کنید با فروشنده‌ ی لوازم یدکی یا صاحب مرکز اسقاطی رابطه‌ ای دوستانه برقرار کنید و مشتری ثابت او شوید. یکی از بهترین روش‌ های تخفیف گرفتن تبدیل شدن به مشتری ثابت یک کسب و کار و برقرار کردن رابطه‌ ای دوستانه با صاحب آن است.

خرید لوازم یدکی خودرو از کارایدک

فروشگاه اینترنتی کارایدک برای خرید آسان و مطمئن لوازم يدكی پراید ، انواع لوازم يدكی 206 و … و دیگر خودروها به صورت اصلی و اورجینال با گارانتیست لوازم اسپرت انواع ماشین و لوازم جانبی انواع خودرو را ميتوانید اينترنتی و در كم ترین زمان ممكن خریداری كنید.

همچنین برای خرید ، سفارش و اطلاع از قیمت های بروزشده لوازم یدکی لیفان با ما تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر با  02136617616 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: لوازم يدكی 206 , لوازم یدکی پراید , لوازم یدکی لیفان ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 فروردين 1398 | نظرات ()